Sportowe emocje w biznesie

Cenieni zagraniczni eksperci John Simmons i Jerome de Chaunac będą prelegentami Międzynarodowej Konferencji VII Dni Marketingu Sportowego, która odbędzie się 6-7 listopada 2008 r. w Centrum Olimpijskim PKOl w Warszawie.

Perspektywa organizacji przez Polskę Euro 2012 pobudza do dyskusji o marketingu sportowym. W poszukiwaniu rozwiązań bogacących relacje pomiędzy sportem a biznesem warto czerpać z międzynarodowych doświadczeń. Dlatego też w VII Dniach Marketingu Sportowego, największym w naszym kraju spotkaniu branży, wezmą udział szczególni goście z zagranicy.

John Simmons to znany brytyjski ekspert w dziedzinie kreowania marki oraz były dyrektor w Interbrand, wiodącej globalnej firmie konsultingowej. Jest autorem cenionych publikacji oraz artykułów, m.in. The Economist Guide to Brands and Branding.

Jerome de Chaunac piastuje funkcję dyrektora ds. operacyjnych Havas Sports, agencji marketingu sportowego działającej w ramach potężnego międzynarodowego holdingu reklamowego Havas. Agencja realizowała projekty dla takich marek, jak Coca-Cola, Orange czy Louis Vuitton.

W VII Dniach Marketingu Sportowego weźmie udział blisko 40 prelegentów i 350 uczestników – przedstawiciele firm, organizacji sportowych oraz mediów. Wśród bloków tematycznych konferencji znajdą się między innymi: powierzchnia reklamowa w sporcie, kreowanie marki oraz sponsoring sportowy.

– Najbliższa edycja konferencji poruszy najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem biznesu w sporcie i z wykorzystaniem sportu. Pokażemy to, co najlepsze w marketingu sportowym w Polsce i zagranicą – mówi Krzysztof Kropielnicki, organizator konferencji.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu