Call2Action w Piotr i Paweł

Do sieci supermarketów Piotr i Paweł wkracza nowoczesne medium – POS TV, czyli telewizja w miejscu sprzedaży. To efekt nawiązanej współpracy z Call2Action. Firma będąca częścią ASM group oferuje kompleksowe rozwiązania wykorzystujące nowe media do promocji w strefie zakupowej.

<br />

Piotr i Paweł to polska sieć sklepów z osiemnastoletnim doświadczeniem. Ugruntowaną pozycję zdobyła dzięki polityce otwartej na potrzeby klienta, przemyślanej lokalizacji, miłej obsłudze i przestrzeni, a przede wszystkim bogatej gamie asortymentu na najwyższym poziomie. Rozwiązania oferowane przez Call2Action będą wspierać ten wizerunek.

Produkty będą promowane na specjalnie zainstalowanych ekranach w sieci sklepów Piotr i Paweł. Pierwsze 46 ekranów pojawiło się już w sklepach na terenie Warszawy i Poznania – w tym 8 w Jankach, 9 na Targówku, 10 na Tarchominie i 19 we wzorcowym sklepie w Poznaniu. W trakcie montażu znajduje się kolejne 16 ekranów w warszawskim centrum handlowym Blue City. W planach jest jednak znacznie więcej nośników POS TV. Na początku października w sieci Piotr i Paweł będą zainstalowane 272 ekrany na terenie całego kraju.

W ofercie pojedynczej placówki znajduje się od 15 do 30 tysięcy produktów. Aż 90 % należy do branży FMCG. Piotra i Pawła odwiedza miesięcznie około 2,5 miliona klientów, z czego większość to dobrze sytuowane kobiety w wieku 25-49.

Ekrany, zainstalowane w strefie przykasowej, wpisują się w starannie zaplanowany układ sklepów. Współtworzy to przyjemną atmosferę, do której Piotr i Paweł przywiązują szczególną wagę. Ponadto daje możliwość dotarcia do każdego klienta robiącego zakupy.

– Motto Piotra i Pawła brzmi: „ Zawsze chcieliśmy tworzyć takie sklepy, w których sami chcielibyśmy kupować”. POS TV to medium, które pomaga, gdy mamy problem przy wyborze odpowiedniego produktu, ale wachlarz jego możliwości jest o wiele szerszy. Wzmacnia wizerunek sklepu jako nowoczesnego i przyjaznego miejsca zakupów. Doświadczenia z innych rynków pokazują znaczny wzrost znajomości marki oraz poprawę wizerunku, dzięki informacyjnej roli reklam w punkcie sprzedaży. To tylko jeden z przykładów umiejętnego zastosowania POS TV, ale pomysłów może być więcej. Wszystko zależy od specyfiki klienta – mówi Rafał Tyborowski z Call2Action.

Call2Action zarządza czasem emisyjnym instalowanych POS TV. Dostarcza całej technologii i oprogramowania. Jest także częścią grupy ASM, w skład której wchodzi również agencja reklamowa Grey Matters, zajmująca się kreacją oraz produkcją spotów reklamowych dla POS TV.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu