Nagrody dla skutecznej reklamy

przez | 04/09/2008

Ponad 150 kampanii reklamowych zostało zgłoszonych do tegorocznej polskiej edycji EFFIE Awards, najbardziej prestiżowego światowego konkursu, który nagradza skuteczność reklam. W przyszłym tygodniu 54-osobowe jury dokona nominacji kandydatów do nagród, a ogłoszenie laureatów nastąpi podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim 3 listopada br. PKPP Lewiatan jest Patronem Głównym konkursu.

W ciągu 40 lat istnienia EFFIE Awards prestiżowe statuetki wręczono w 38 krajach na całym świecie. EFFIE nagradza skuteczność rynkową działań komunikacyjnych, czyli wyniki sprzedażowe produktów oraz wzrosty wymiarów wizerunkowych wpływających na wartość rynkową Brandów. W Polsce organizatorem tego przedsięwzięcia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Honorowy Patronat nad konkursem objął Waldemar Pawlak, wicepremier i Minister Gospodarki.

„EFFIE to jedyny konkurs o charakterze marketingowym, który jest tak silnie związany z gospodarką. Głównym kryterium oceny kampanii jest bowiem efektywność, a to z punku widzenia biznesu najważniejsza wartość. Lubimy oczywiście reklamy zabawne, o dużym wkładzie kreatywnym, ale chcielibyśmy też, aby kreatywność łączyła się ze skutecznością” – mówi Henryka Bochniarz, prezydent PKPP Lewiatan. – „Od 4 lat współpracujemy z SAR przy tym konkursie. Robimy to, ponieważ uświadamia on firmom wagę działań rynkowych planowanych strategicznie i długofalowo. Poza tym branża komunikacji marketingowej wymiernie i skutecznie przyczynia się do rozwoju gospodarki w Polsce i zwiększania obrotów finansowych na rynku. Jednak rola, jaką reklama odgrywa w kształtowaniu podaży i popytu na towary i usługi, jest w Polsce niedoceniana i chcemy to zmienić”.

W dniach 8-9 września br. jury pod przewodnictwem Marka Kapuścińskiego, Prezesa Zarządu Procter & Gamble Polska, wybierze kampanie, które uzyskają status nominowanych. Ich lista zostanie ogłoszona 30 września podczas konferencji w siedzibie PKPP Lewiatan. Ostateczni laureaci zostaną przedstawieni 3 listopada.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.