Nowa kampania wizerunkowa DHL Global Forwarding

DHL Global Forwarding – największy spedytor lotniczy i morski na świecie, nie chce być dłużej mylnie nazywany firmą kurierską. Zmobilizował 260 billboardów, telewizję, Internet i prasę. Czteromiesięczna kampania wizerunkowa ma za zadanie zbudować świadomość marki DHL Global Forwarding. 

Jednolite layouty przedstawiające kulę ziemską w barwach DHL, oplecioną liniami symbolizującymi podróże transkontynentalne zobaczymy, m.in. w TVN 24, TVN CNBC Biznes, TVN Turbo, Newsweeku, Gazecie Wyborczej i serwisach internetowych. Profil najważniejszych usług firmy sygnalizują także czytelne ikony – samolotu oraz statku.

To pierwsza kampania wizerunkowa realizowana przez DHL Global Forwarding. Spółka obsługująca 12,1% światowego rynku spedycji lotniczej i 9,2% globalnego rynku spedycji morskiej powstała w 2002 roku, z połączenia firm Danzas i Cargoline. – DHL Global Forwarding był dotąd notorycznie mylony z firmą kurierską DHL Express – tłumaczy Aldona Mioduszewska, dyrektor strategiczny agencji GG Promotion, odpowiedzialnej za kampanię. – Firmy te działają jednak niezależnie. Mają różnych klientów, inne zarządy, a przede wszystkim świadczą innego rodzaju usługi.

Drugim wizualnym elementem kampanii został kontener – symbol frachtu, ładunków cargo i transportu morskiego oraz lotniczego. Preludium kampanii stała się konferencja prasowa na terminalu Cargo warszawskiego Okęcia, gdzie zaproszeni dziennikarze mieli sposobność obejrzenia największego seryjnie produkowanego samolotu transportowego świata: An 124 Rusłan.

W ramach kampanii opracowano także program lojalnościowy oraz przystąpiono do działań PR. Za strategię, kreację kampanii, dobór i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja GG Promotion.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu