Tan-Viet International zdobywcą Złotego Lauru Konsumenta 2008

przez | 29/08/2008

Tan-Viet International – jeden z największych importerów i dystrybutorów produktów orientalnych w Polsce – został wyróżniony Złotym Laurem Konsumenta 2008 w kategorii „Produkty orientalne”. W tym roku, już po raz czwarty, poddano ocenie polskie marki pod kątem popularności i rozpoznawalności. Organizatorem konkursu jest Grupa Media Partner, wydawca dodatków do Rzeczpospolitej „Rzecz o biznesie” oraz Gazety Prawnej „Przegląd gospodarczy”.

Tan-Viet International jest wyłącznym dystrybutorem na Polskę znanych i lubianych przez konsumentów zup błyskawicznych VIFON. W ofercie spółki znajduje się także szeroka gama sosów, makaronów, grzybów i owoców zebrana pod marką TaoTao, produkty kuchni japońskiej TOKYOTO, a także zupy błyskawiczne KIM LAN i VINI.

Konkurs Laur Konsumenta to prowadzone na szeroką skalę, ogólnopolskie badania satysfakcji klientów. Mają one na celu określenie poziomu popularności produktów i usług pod kątem znajomości marki oraz podstawowych opinii na jej temat. Wyniki badań oraz suma głosów spływających do redakcji decydują o zajętym miejscu w rywalizacji i przyznawanych wyróżnieniach.

„Wyniki badań przeprowadzonych na potrzeby konkursu utwierdzają nas w przekonaniu, że nasze produkty trafiają w gusta konsumentów. Jest nam niezmiernie miło, że zostaliśmy uhonorowani tym tytułem, ale jednocześnie zapewniamy, że nie poprzestaniemy na tym i będziemy nadal rozwijać naszą ofertę. Oprócz wprowadzonej ostatnio Trawy Cytrynowej, a także udoskonalonego Lunchu Dnia, w najbliższej przyszłości naszych klientów czekają kolejne niespodzianki” – mówi Marek Rogoża, dyrektor marketingu w Tan-Viet International.

Najbardziej zróżnicowane portfolio produktów oferuje – kluczowa dla działalności firmy – marka TaoTao. Najpopularniejsze wśród nich są sosy (m.in. sojowy i słodko-pikantny chilli) stanowiące niemal 60% wartości rynku sosów orientalnych w okresie czerwiec-lipiec 2008 oraz makarony (m.in. ryżowy, chiński), których wartościowy udział w rynku makaronów orientalnych wyniósł ponad 80% w tym okresie (wg badań Nielsen).

Produktami, które zna niemal każdy Polak są zupy błyskawiczne VIFON. Ich udział w rynku „zupek chińskich” w okresie czerwiec-lipiec 2008 wyniósł w ujęciu wartościowym ponad 28%, a ilościowym ponad 26% (wg badań Nielsen).

Tan-Viet International konsekwentnie prowadzi działania umacniające pozycję spółki na rynku FMCG i stale wprowadza do swojego portfolio nowe produkty. Ostatnio, oferta poszerzyła się o nowy, orzeźwiający dodatek do potraw – Trawę cytrynową TaoTao. Już odrobina tego popularnego składnika kuchni południowoazjatyckiej nada orientalny charakter przygotowywanym daniom. Ponadto w sprzedaży jest już nowa, bardziej pożywna wersja Lunchu Dnia TaoTao. Teraz zawiera on jeszcze więcej dodatków – soczystego mięsa i warzyw, doprawionych aromatycznymi zestawem przypraw.