„Moje Mieszkanie” – pismem dla kobiet otwartych na zmiany

przez | 29/08/2008

29 sierpnia br. w sprzedaży pojawi się wrześniowe wydanie miesięcznika „Moje Mieszkanie”. Tegoroczny dziewiąty numer pisma jest jednocześnie pierwszym wydawanym przez MURATORA SA. Jego ukazaniu się towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, radiu, prasie i internecie. Wraz z wydaniem „Mojego Mieszkania” MURATOR SA uruchamia nowy serwis: www.mojemieszkanie.pl.

<br />

„Moje Mieszkanie” jest kierowane do kobiet w każdym wieku, dla których urządzanie mieszkania nigdy się nie kończy. Czerpią one radość z kreowania swego najbliższego otoczenia wciąż na nowo, po swojemu, niepowtarzalnie. Lubią wnętrza z klimatem, piękne i ciepłe. Mają mnóstwo własnych pomysłów na ich aranżowanie, bawią się dekorowaniem, wciąż poszukują wyjątkowych przedmiotów dawnych i współczesnych – w sklepach, na wyprzedażach, na pchlich targach. Dla wielu z nich to prawdziwa pasja.

Na łamach pisma bohaterki reportaży dzielą się swoimi pomysłami i doświadczeniami. „Moje Mieszkanie” podziela ich pasje i dla swoich Czytelniczek ma również wiele ciekawych, inspirujących propozycji. Pokazuje najpiękniejsze, ponadczasowe style, podpowiada, jak dobierać meble, akcesoria, kolory i wzory. Wskazuje miejsca, gdzie można kupić upragnione rzeczy do domu w najatrakcyjniejszej cenie. Prezentuje, jak krok po kroku samemu zrobić to, czego nie znajdzie się w żadnym sklepie. We wnętrzu „Mojego Mieszkania” panuje serdeczna atmosfera towarzyskiego spotkania kobiet, które mają sobie wiele do powiedzenia na temat urody życia.

Hitem pisma jest wyjątkowa rubryka, jakiej nie można znaleźć w innych pismach wnętrzarskich – Kupuj pięknie i tanio. Zawiera informacje o wyprzedażach w polskich sklepach wnętrzarskich.

Rubryki „Mojego Mieszkania”:

  • Premiera miesiąca – prezentacja nowości na rynku (np. kanapa, lampa, łóżko, stół), opis zalet, podpowiedzi, do jakich wnętrz pasują.
  • ABC stylu – prezentacja ponadczasowych, sprawdzonych, lubianych stylów. Przedstawiamy krok po kroku, jak je naśladować we własnym mieszkaniu.
  • Najpiękniejsza jedenastka – klimatyczne rzeczy do dekoracji mieszkania.
  • Na każdą kieszeń – prezentacja podobnych rzeczy, ale w różnych cenach – na każdą kieszeń. Dla domu i dla pani.
  • Kocham mój dom – prawdziwe domy i kobiety, które je urządzały. Mówią o sobie, o swoim stylu, pomysłach na wystrój mieszkania, ulubionych przedmiotach i miejscach, gdzie najchętniej robią zakupy.
  • To jest pomysł! – prezentacja, jak samemu zrealizować świetny pomysł podpatrzony w mieszkaniu bohaterki.
  • Kobieta z pasją – bohaterka i jej hobby, które w niezwykły sposób odmienia dom.
  • Skarby kuchennej szafy – portrety pań, które gotują i podają do stołu z sercem. Dzielą się przepisami kulinarnymi i radami, gdzie polować na kuchenne skarby.
  • Prawdziwe rozwiązania – piękne wnętrza, w których naprawdę się mieszka. Rozszyfrowujemy zasady udanych aranżacji, wskazujemy sklepy, których można zamówić podobne meble i urządzenia.
  • Dobre zestawienia – jak dobierać materiały na ściany, podłogi, drzwi, okna, podstawowe wyposażenie, w jaki sposób zestawić we wnętrzu kolory, wzory i formy.
  • Wybraliśmy dla Was – rekomendacja sprzętów i dodatków w dobrym stylu oraz w atrakcyjnej cenie.
  • Kupuj pięknie i tanio – informacje o wyprzedażach w sklepach z wyposażeniem wnętrz w nadchodzącym miesiącu.
  • Żeby żyło się łatwiej – prezentacja przedmiotów wymyślonych z głową, które ułatwiają domowe prace (sprzęt AGD, akcesoria kuchenne, środki czystości itp.).
  • Do zobaczenia za miesiąc – na pożegnanie jeszcze jeden dobry pomysł, z których słynie „Moje Mieszkanie” – dekoracje kwiatowe, zmieniające się w rytmie pór roku, do zrobienia w jeden dzień.

Ukazaniu się dziewiątego numeru magazynu towarzyszy kampania reklamowa, prowadzona od 29 sierpnia do 5 września br. Obejmuje stacje telewizyjne: TVN, TVN Siedem, TVN 24, TVN Style, POLSAT, TV4 i kanały At Media. Spoty radiowe wyemituje RMF FM. Pismo będzie promowane w magazynach i serwisach internetowych MURATORA SA. Kreację kampanii telewizyjnej i radiowej przygotowała firma Avandgarde Productions, layout reklamy prasowej zaprojektował PENTAGON Media Team, a banery w internecie opracował Dział Projektów Internetowych MURATORA. Media zaplanował dom mediowy Starcom, za całość kampanii odpowiada Dział Marketingu – Wnętrza wydawnictwa MURATOR SA.