SARE wprowadza wysyłki SMS

przez | 27/08/2008

Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE włączyła do swojej oferty kampanie SMS. Stało się to możliwe dzięki rozbudowie autorskiego systemu do e-mail marketingu o zaawansowany moduł służący do prowadzenia tego typu komunikacji. Tym samym SARE umożliwiło swoim klientom równoczesne wykorzystywanie dwóch bardzo istotnych i uzupełniających się kanałów dotarcia: e-maila i telefonu komórkowego.

Wprowadzony do systemu SARE moduł kampanii SMS umożliwia wysyłkę nieograniczonej liczby wiadomości do wszystkich zgromadzonych w bazie odbiorców lub do wybranych jej segmentów. Mogą one zostać wyodrębnione na podstawie danych demograficznych lub zarejestrowanych zachowań użytkowników. Każda wiadomość SMS może zostać spersonalizowana poprzez automatyczne wstawienie w jej treści imienia, nazwiska lub dowolnej innej cechy przypisanej do odbiorcy (np. kodu rabatowego). Moduł kampanii SMS posiada także rozbudowany system raportowania zawierający m.in. informacje o dostarczonych i niedostarczonych wiadomościach.

„Wielu naszych klientów prowadzi ze swoimi odbiorcami równoczesną komunikację poprzez e-mail i telefon komórkowy. Wymiana danych pomiędzy dwoma różnymi bazami stanowiła często spory problem. Zależało nam na tym, aby go wyeliminować”. – powiedział Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE.

Niezależnie od wprowadzonych właśnie rozwiązań, SARE będzie rozwijało dotychczasową współpracę z agencjami marketingu mobilnego przy bardziej złożonych projektach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.