Opcom rozwija współpracę z genewską siedzibą P&G

Agencja interaktywna Opcom Grupa Eskadra przygotowała europejską kampanię nowego zapachu Tom Tailor Ocean dla Procter & Gamble w Genewie. Opcom odpowiadał za interaktywną część kampanii oraz miał udział w kreacji akcji BTLowej.

Osią kampanii jest serwis internetowy (www.tomtailor-ocean.com) oraz konkurs dla młodych konsumentów z siedmiu państw polegający na zaprojektowaniu własnej deski surfingowej. Najciekawsze prace nagrodzone będą limitowanymi deskami surfingowymi oraz perfumam.

– “Od blisku dwóch lat obserwujemy wysyp konkursów internetowych pozwalających konsumentom na projektowanie różnorodnych produktów. Internauci wciąż chętnie angażują się w taką interakcję z marką. Edytor stworzony na potrzeby kampanii Tom Tailor Ocean wyrożnia między innymi technologia Papervision pozwalająca na trójwymiarowy podgląd wykonanego projektu” – opowiada Krzysztof Wróblewski, project manager odpowiedzialny za markę Tom Tailor.

Jeszcze przed rozpoczęciem działań reklamowych do konkursu napłynęlo blisko tysiąc projektów.

Kampania ruszyła już w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Czechach, na Słowacji i Węgrzecch a 1. września startuje w Polsce.

Opcom pracuje obecnie nad trzema kolejnymi kampaniami kosmetyków o zasięgu europejskim dla genewskiej centrali Procter & Gamble.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu