GazetaPraca.pl największym serwisem internetowym w kategorii Praca

przez | 26/08/2008

GazetaPraca.pl w czerwcu br. była największym serwisem rekrutacyjnym w Polsce – wynika z najnowszego badania Megapanel PBI/Gemius. Internetową platformę kariery należącą do Agory odwiedziło prawie 1,8 mln internautów. Oznacza to, że w ciągu ostatniego roku do grona użytkowników serwisu dołączyło około 500 tysięcy osób zainteresowanych informacjami z rynku pracy.

W czerwcu 2008 roku serwis GazetaPraca.pl zanotował rekordową liczbę 1 788 200 użytkowników. Użytkownicy serwisu spędzili w nim łącznie prawie 440 tysięcy godzin i wygenerowali ponad 36 milionów odsłon. Zasięg GazetaPraca.pl w czerwcu był także największy i wyniósł 38,43%. Oznacza to, że ponad 1/3 osób poszukujących ogłoszeń o pracę oraz informacji na temat rynku pracy skorzystała z serwisu GazetaPraca.pl.

– Wyniki badania Megapanel PBI/Gemius są dla nas powodem do dumy. Nasze ostatnie osiągnięcia i pozycja niekwestionowanego lidera rynku to efekt konsekwentnej pracy nad poszerzaniem zasięgu i zwiększeniem efektywności ogłoszeniowej. Również nasze strategiczne partnerstwa z innymi mediami przynoszą efekty. Do grona stałych użytkowników dołączają nowi, doceniający funkcjonalność, efektywność i zasoby portalu. Kontynuujemy trend wzrostowy w liczbie realnych użytkowników – mówi dr Dorota Bachman, dyrektor serwisów rekrutacyjnych Agory.

17 lipca GazetaPraca.pl zaprezentowała się w nowej odsłonie. Serwis zmienił szatę graficzną, a na stronie pojawiły się m.in.: nowa wyszukiwarka ofert, nowe funkcje konta użytkownika oraz centrum prasowe dedykowane mediom, partnerom, firmom i organizacjom HR.

– Zarówno użytkownicy, jak i klienci publikujący ogłoszenia na GazetaPraca.pl bardzo dobrze odebrali zmiany w portalu, doceniając jego nowe funkcjonalności i wygląd – komentuje Dorota Bachman.