Call2Action – nowe media wzywają konsumenta do akcji

Przed firmami dostarczającymi rozwiązania dla nowoczesnej reklamy wciąż wyrastają nowe przeszkody. Konsument uodparnia się na kolejne pomysły ingerencji w jego percepcję. Jak dotrzeć do klienta, aby uruchomił zmysły choć na kilka chwil? Kluczem może być POS TV proponowane przez Call2Action, nowej spółki w strukturach założonej niedawno ASM group.

POS TV – multisensoryczna telewizja.

POINT OF SALE TELEVISION (POS TV) to najprościej mówiąc telewizja w punkcie sprzedaży. Jej możliwości nie ograniczają się jednak tylko do wyświetlania reklam produktów szybko rotujących. Technologia Digital Signage, wykorzystywana przez Call2Action w budowaniu sieci ekranów LCD rozmieszczonych w różnych miejscach, pozwala na dynamiczny przekaz urozmaiconej playlisty. W jej skład mogą wejść także krótkie programy rozrywkowe, informacyjne lub infortainment. Dlatego, dla wielu branż POS TV jest obiecującym, a czasami nawet jedynym, kanałem komunikacji z wąską i specyficzną grupą odbiorców.

– Zmiany w percepcji konsumentów wynikają nie tylko z przyzwyczajenia do pewnych form przekazu, ale także ze zmiany stylu życia. Coraz mniej czasu mamy na czytanie, oglądanie telewizji, rzadziej słuchamy radia. Media tradycyjne powoli odchodzą do lamusa, a informacje docierają do nas w miejscach, w których realizujemy codzienne sprawunki  – mówi Tomasz Sieniutycz, Dyrektor Biura Reklamy w Call2Action. – Klienci poszukują informacji o produktach właśnie w punktach sprzedaży i dlatego POS TV najlepiej wpływa na spontaniczne decyzje zakupowe.

Jak pokazują amerykańskie badania, 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest właśnie w sklepie. Oprócz branży FMCG odbiorcami systemu są również banki, restauracje i sieci sklepów firmowych. Jednak każde miejsce o podwyższonej percepcji może być wykorzystane do instalacji ekranów, dlatego spotkamy je także na peronie metra, jako interaktywny billboard, czy w restauracji, oczekując na stolik.

Merchandising na miarę dzisiejszych czasów wykorzystuje nowe technologie do budowania wizerunku marki, poprzez wplecenie ich w wystrój i organizację punktów sprzedaży. POS TV może więc stanowić wielofunkcyjny element dekoracyjny. Dodatkowo niektóre monitory umożliwiają rozpylanie zapachu, ułożonego wcześniej z myślą o konkretnym produkcie.

Tuż przed eksplozją na polskim rynku.

Call2Action specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych dla reklamy oraz sprzedaży powierzchni reklamowych na nośnikach multimedialnych. Firma, obserwując intensywny rozwój POS TV zagranicą, przygotowała rozbudowaną ofertę na rodzimy rynek. Jest nią kompleksowa obsługa telewizji, a także kreacja i produkcja materiałów reklamowych udostępnianych przez sieć nośników audiowizualnych. Czuwanie nad procesem wdrażania systemu Digital Signage w nowym miejscu, pozwala w pełni wykorzystać jego potencjał. Doradcy Call2Action trzymają rękę na pulsie, dopasowując przekaz do indywidualnych i zmieniających się potrzeb klienta, uwzględniają także specyfikę miejsca. To wszystko tworzy klimat integralny z wizerunkiem reklamowanego produktu lub usługi.

Era wyświetlaczy.

Korzystając ze stworzonej przez Call2Action platformy GERONIMO Multimedia, możliwe jest  emitowanie reklam oraz innych treści do sieci nośników audiowizualnych. Playlista jest przesyłana przez internet lub z sieci lokalnej. Takie zarządzanie materiałami reklamowym pozwala na ich szybką zmianę lub wymianę.

Kolejne generacje wyświetlaczy mają coraz lepsze parametry, dlatego wachlarz możliwości ich wykorzystania wciąż się powiększa o kolejne obszary penetracji. Oferta Call2Action obejmuje ekrany plazmowe, 3D, LED/Videowall, wyświetlacze tylnoprojekcyjne, monitory LCD, Playery oraz cały asortyment potrzebny do zbudowania sieci. Call2Action przy doborze najlepszych rozwiązań pod uwagę bierze wszystkie wspólczynniki wpływające na odbiór, tj. odległość wyświetlacza od odbiorcy, kąt widzenia, rozdzielczość, oświetlenie miejsca, itp. Fundamenty funkcjonalności i efektywności systemu leżą właśnie w tych pierwszych decyzjach, jakie podejmuje zleceniodawca.

Nie tylko obietnice

Integracja komunikatu z miejscem i czasem, możliwość szybkiej wymiany wyświetlanych materiałów audiowizualnych, wzmacnianie przekazu reklamowego mediów tradycyjnych -przekłada się dodatkowo na efekty długofalowe. Oznacza to, że POS TV nie tylko wspiera sprzedaż w punkcie handlowym, ale również wzmacnia wizerunek marki i buduje lojalność klientów.  Dzięki swojej elastyczności, umożliwia szybkie reagowanie na wyniki sprzedaży oraz dopasowuje treści do zmieniających się warunków i otoczenia.

Strategia efektywnego i efektywnego POS TV

Call2Action wraz z firmami GreyMatters, New Line Media i Partner ASM tworzą ASM group – firm wzajemnie uzupełniających się swoimi produktami I usługami, co gwarantuje klientom najwyższą jakość usług i optymalne wykorzystanie inwestowanych budżetów. Taka synergia działań pozwala osiągnąć najlepsze efekty w zarządzaniu siecią POS TV, dzięki tworzeniu i integracji przekazu na wielu poziomach.

Obraz w ruchu zawsze był atrakcyjnieszy dla odbiorcy od form statycznych i jednowymiarowych. Jednak dziś, aby efektywnie dotrzeć do klienta, nie wystarczają media tradycyjne. Nie kończące się bloki reklamowe w radio i telewizji, magazyny zmieniające się w katalogi reklamowe, uśpiły konsumenta. Nadszedł czas, aby odnaleźć go w odpowiednim  miejscu i dotrzeć do niego z reklamą w miejscu, gdzie jeszcze się jej nie spodziewa a jednocześnie oczekuje informacji o produktach. Reszta zależy od sposobu zaproszenia do akcji. Call2Action podpowiada rozwiązanie – jest nim POS TV.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu