Letnie Orzeźwienie Cappy Ice Fruit z CAM Media

przez | 21/08/2008

Kampania promująca najnowszą propozycję Coca-Coli w Polsce – napoje Cappy Ice Fruit ruszyła w wyjątkowo wakacyjnej, orzeźwiającej odsłonie. Przyjemne, owocowe orzeźwienie obejmuje swoim zasięgiem dziesięć największych miast w Polsce. Kampania realizowana jest do końca sierpnia wspólnie ze spółką mediową CAM Media S.A.

<br />

Kampania typu transit advertising będzie realizowana w Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, na terenie Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego i Trójmiasta. W ramach działań promocyjnych wykorzystano 41 nośników King Size i Full Back umieszczonych na autobusach komunikacji miejskiej.

Cappy Ice Fruit to nowa linia orzeźwiających napojów niegazowanych wyprodukowanych na bazie soków owocowych. Produkty Cappy Ice Fruit charakteryzuje wyjątkowo orzeźwiający smak pochodzący z połączenia współgrających ze sobą smaków owoców. Napoje Cappy Ice Fruit zawierają cenne dla zdrowia witaminy – poszczególne napoje zostały wzbogacone w witaminę B, C lub E.  Ze względu na swoje walory są odpowiedzią na potrzeby osób, które lubią owocowe smaki, cenią orzeźwienie a jednocześnie poszukują dla siebie nowych produktów.

Głównym motywem layoutu reklamowego jest grupa młodych ludzi, którzy lubią aktywnie spędzać wolny czas i cenią sobie zdrowy styl życia. Hasło „Cappy – pełne naturalnego orzeźwienia” odnosi się do napojów Cappy Ice Fruit, które charakteryzuje orzeźwiające połączenie smaków owoców – pomarańczy i grejpfruta, jagody i jeżyny oraz jabłka i gruszki. Oba elementy – zdjęcie ludzi korzystających z kąpieli w morzu oraz hasła akcji zostały wkomponowane w błękitne tło sugerujące kolor nieba podczas słonecznych wakacyjnych dni. Layout prezentuje także zanurzone w kostkach lodu owoce oraz butelkę napoju Cappy.

CAM Media zajęła się m.in. produkcją reklam i ich odpowiednią ekspozycją na pojazdach. Do zadań spółki należy także bieżące monitorowanie akcji oraz serwisowanie nośników wykorzystanych w kampanii. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom.