„Ile warte jest Twoje zdanie?” – internetowa ofensywa Acxiom Polska

przez | 20/08/2008

Acxiom Polska zachęca Internautów do dzielenia się informacjami na temat ich stylu życia i  preferencji zakupowych

Uruchomienie w Internecie w lipcu b.r. elektronicznej wersji Ogólnopolskiego Kwestionariusza Produktów i Usług – sztandarowego narzędzia Acxiom do gromadzenia danych – to pierwszy krok na drodze do efektywnej budowy dużej i wartościowej bazy w nowym kanale. Przed uruchomieniem projektu na masową skalę, okres wakacyjny Acxiom chce wykorzystać jeszcze na sprawdzenie skuteczności różnych form reklamowych online i ich przydatności przy ewentualnych dalszych kampaniach promujących serwis www.kwestionariusz.pl.

W ramach akcji testowej firma prowadzić będzie kampanie e-mailingowe, bazując na wynajętych zewnętrznych bazach danych od takich dostawców jak Onet, Wirtualna Polska, Interia, Tlen czy Otoloto. Łącznie Acxiom wyśle swoją informację do kilkaset tysięcy użytkowników.

Akcję mailingową będzie uzupełniała kampania bannerowa wykorzystująca system google adwords oraz pozycjonowanie kontekstowe. Cała kampanię spina hasło „Ile warte jest Twoje zdanie?”.

Głównym celem prowadzonych działań będzie zebranie możliwie pełnych informacji na temat efektywności poszczególnych formatów reklamowych, analiza pozyskanych danych i na tej podstawie przygotowanie wytycznych do masowej kampanii, która ma ruszyć jesienią.

Firmy zainteresowane zbieraniem danych wspólnie z Acxiom Polska mają możliwość zamieszczania własnych pytań w elektronicznym kwestionariuszu. Pierwsi klienci już testują z Acxiom tę formę budowy własnych baz danych i pozyskiwania prospektów. O wynikach będziemy informować po zakończeniu kampanii.