Tomasz Sieniutycz Dyrektorem Biura Reklamy w Call2Action

Call2action – spółka wchodząca w skład nowopowstałej ASM group inwestuje w profesjonalny zespół. Tomasz Sieniutycz, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w firmach mediowych, został Dyrektorem Biura Reklamy firmy Call2Action. 

Firma Call2Action specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych dla reklamy oraz sprzedaży powierzchni reklamowych na nośnikach multimedialnych.

Call2Action wraz z firmami GreyMatters, New Line Media i Partner ASM tworzą ASM group – firm wzajemnie uzupełniających się swoimi produktami I usługami, co gwarantuje klientom najwyższą jakość usług i maksymalne wykorzystanie zainwestowanych budżetów.

Tomasz Sieniutycz, który objął funkcję Dyrektora Biura Reklamy Call2Action to specjalista w dziedzinie mediów, który współtworzył podobne struktury w firmach krajowych i zagranicznych.

Przez osiem lat był Dyrektorem ds. Marketingu i Rzecznikiem Prasowym Biura Reklamy Telewizji Polskiej. Wieloletni członek zarządu European Group of Television Advertising (organizacja skupiająca biura reklamy stacji telewizyjnych). W latach 2003 i 2004 Wiceprzewodniczący. Po odejściu z TVP współpracował m.in. z kanałem KINO POLSKA, gdzie był odpowiedzialny za wdrożenie nowej strategii sprzedaży reklam oraz sygnału do operatorów kablowych. Wpłynęło to na wzrost przychodów o kilkadziesiąt procent. Podobne wyniki osiągnął przy zrestrukturyzowaniu biura reklamy Gazety Bankowej.

W Call2Action Tomasz Sieniutycz odpowiedzialny jest za stworzenie biura reklamy i polityki sprzedaży nowoczesnego medium, jakim jest POS TV.

W telewizji pracował przez kilkanaście lat i zamierza to doświadczenie wykorzystać:

– Skuteczna sprzedaż w dobie dynamicznie zmieniającej się sytuacji na rynku mediów wymaga nie tylko wiedzy teoretycznej, ale przede wszystkim umiejętności dostosowania oferty do stopnia zaawansowania i rozwoju rynku. Umiem i lubię sprzedawać, a POS TV to nowe, wciąż nie odkryte i nie wykorzystane medium. Chcę mieć w jego rozwoju swój udział – mówi Tomasz Sieniutycz.

– Zatrudnianie wysokiej klasy specjalistów z doświadczeniem to swego rodzaju gwarancja dla klientów, z którymi rozpoczynamy współpracę. Marki naszych spółek są wciąż nowe na rynku, dlatego dla komfortu klientów – poza zaufaniem i renomą jaką ma działająca ponad 10 lat agencja merchandisingowa wchodząca w skład ASM group – PARTNER ASM, stawiamy na profesjonalny zespół – mówi Adam Stańczak, Szef ASM Group.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu