Strategiczna współpraca K2 z Hoopla.pl

przez | 18/08/2008

Hoopla.pl – szósty największy sklep internetowy w Polsce* powierzył rozwój i utrzymanie internetowej platformy sprzedażowej agencji K2 Internet. Strategiczna współpraca z K2 wyeliminowała problemy z rotacją programistów i opóźnienia we wprowadzaniu nowych funkcji sklepu.

Jedną z najpoważniejszych korzyści nawiązania przez Hoopla.pl współpracy z K2 jest wprowadzenie przewidywalności w dziedzinie planowania i dostarczania nowych funkcjonalności serwisu.

„Jesteśmy firmą handlową. Outsourcing prac rozwojowych i utrzymania platformy sprzedażowej pozwala nam skupić się na biznesie: poprawie konkurencyjności, jakości obsługi klientów i rentowności. Nie zatrudniamy już programistów – nie musimy się martwić o dokumentację, zapewnienie im ścieżki kariery i wyzwań zawodowych. Odpowiedzialność za ten obszar wzięła na siebie firma K2 i sytuacja ta bardzo nam odpowiada” – podkreśla Przemysław Szydłowski, wiceprezes Hoopla.pl

K2 wdrożyło na potrzeby Hoopla.pl platformę Microsoft Commerce Server, co było pierwszym przeprowadzonym od początku produkcyjnym wdrożeniem najnowszej wersji tej platformy w Polsce. Do integracji z systemem ERP Hoopla.pl oraz zewnętrznymi systemami dostawców została wykorzystana platforma integracyjna Microsoft BizTalk Server 2006.

Całość systemu utrzymywana jest w środowisku hostingowym K2, gdzie specjaliści  K2 mogą  zagwarantować najwyższy możliwy poziom usług i na bieżąco dbać o utrzymanie wysokiej dostępności serwisu.

* według raportu Internet Standard E-commerce 2007 z marca 2008