Porównywarka finansowa Comperia.pl w czołówce najbardziej opiniotwórczych serwisów finansowych

przez | 13/08/2008

Comperia.pl znalazła się w pierwszej piątce stron internetowych, z których dziennikarze najczęściej uzyskują informacje ekonomiczne i finansowe. Tak orzekli przedstawiciele mediów w najnowszym badaniu „Opinie dziennikarzy na temat banków”, przygotowanym przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia.

W dzisiejszych czasach wobec ogromnej pogoni mediów za newsem, szczególnego znaczenia nabrały portale, które oferują nie tylko najnowsze informacje, ale także przedstawiają je w rzetelny, wiarygodny i możliwie kompleksowy sposób. Porównywarka finansowa Comperia.pl w krótkim czasie stała się ważnym miejscem dla dziennikarzy, gdzie każdy o dowolnej porze dnia może uzyskać wiedzę o interesującym produkcie, samemu porównać dostępne na polskim rynku produkty, czy dokonać krótkiego zestawienia w postaci rankingu.

Comperia.pl za sprawą szerokiego spojrzenia na rynek finansów osobistych, dzięki informacjom uzyskanym bezpośrednio od banków, już kilkakrotnie stała się ciekawym źródłem informacji wywołując dyskusje mediów na ważny dla Polaków temat. Tak było miedzy innymi w kwestii spreadu walutowego, który eksperci Comperia.pl wskazali jako jeden ze sposobów stosowanych przez banki na zwiększenie swoich dochodów, czy też w przypadku zmiany sposobu wyliczania LIBORu, o którym analitycy Comperia.pl informowali jako pierwsi.

„Rezultaty badań opinii wśród mediów to dla nas ogromne wyróżnienie i powód do dumy. Po zaledwie 5 miesiącach działalności udało nam się wyprzedzić portale, które funkcjonują od wielu lat na polskim rynku finansowym. Co szczególnie, ważne tak wysokie noty wystawili nam dziennikarze, na współpracy z którymi zawsze szczególnie nam zależało” – powiedział Bartosz Michałek Prezes Zarządu Comperia.pl

Badanie „Opinia dziennikarzy na temat banków” zrealizowane zostało przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia w oparciu o rozmowy z kluczowymi dziennikarzami reprezentującymi media ekonomiczne i opiniotwórcze, zarówno drukowane jak i elektroniczne. Wywiady miały miejsce w czerwcu i lipcu 2008 roku na próbie N=50 dziennikarzy. Pierwsza piątka najczęściej odwiedzanych przez dziennikarzy finansowych serwisów to: Bankier.pl, Money.pl, portal NBP oraz PR News i właśnie Comperia.pl.