GoldenSubmarine razem z mobijoy!

przez | 13/08/2008

Agencja interaktywna GoldenSubmarine i agencja marketingu mobilnego mobijoy! podpisały porozumienie o współpracy. Dzięki umowie oferta GoldenSubmarine wzbogaca się o rozwiązania z zakresu marketingu mobilnego. Porozumienie jest efektem wcześniejszej owocnej współpracy projektowej.

– Realizując naszą strategię „Interactive blue ocean” poszukujemy dla naszych klientów nowych możliwości w obszarze marketingu nowych mediów – twierdzi wiceprezes agencji GoldenSubmarine – Grzegorz Krzemień. Zważywszy na rosnące zainteresowanie mobile marketingiem podjęliśmy decyzję o współpracy z liczącą się na polskim rynku agencją marketingu mobilnego.- Po zapoznaniu się z ofertami wybraliśmy mobijoy! – kontynuuje Grzegorz Krzemień. – Zdecydowało o tym duże doświadczenie mobijoy! w realizacji projektów mobile marketingu oraz możliwość oferowania naszym klientom w pełni komplementarnej oferty zawierającej  zarówno rozwiązania interaktywne, jak i e-mobile.

Agencja mobijoy! jest jedną z największych agencji mobile marketingu w Polsce. Podczas pięciu lat istnienia na rynku zrealizowała wiele nowatorskich projektów dla prestiżowych klientów, m.in. Imperial Tobacco Polska, Chipita Poland, Kompania Piwowarska, Kraft Foods. Za zrealizowane prace została wielokrotnie nagradzana, również w bieżącym roku, w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2008 i wyróżnieniem w konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow.

– Drobiazgowo przygotowujemy się do konkursów ofert oraz przetargów, w których bierzemy udział, uwypuklając ze swojej strony otwarcie na partnerskie podejście od jak najwcześniejszego etapu pracy na otrzymanym briefie, jak i jakość oraz szerokość rozwiązań, które obecnie rozumie się pod pojęciem marketingu mobilnego – mówi prezes agencji mobijoy! Jarosław Przybyła. Cieszę się, że właśnie te elementy zostały docenione przez GoldenSubmarine, i mobijoy! będzie miał możliwość współpracy z jedną z najdynamiczniej rozwijających się agencji interaktywnych.