Symetria wygrywa przetarg na obsługę e-marketingową Quelle

przez | 12/08/2008

Znamy wyniki przetargu na pełną obsługę promocyjnych działań internetowych lidera sprzedaży wysyłkowej Quelle. Oferta agencji Symetria zwróciła uwagę domu wysyłkowego i to poznańska firma odpowiadać będzie za jego obsługę e-marketingową.

Przetarg obejmował przygotowanie oferty na realizację standardowych i niestandardowych działań oraz usług mediowych. Symetria w ramach podpisanej umowy odpowiadać będzie za internetowe działania promocyjne Quelle, przygotowywać koncepcje akcji sprzedażowych oraz kreacje, w tym artykuły sponsorowane. Agencja zaplanuje również media na potrzeby każdej z kampanii oraz dbać będzie o prawidłowy ich przebieg.

W ofercie Agencji Symetria zwróciliśmy szczególną uwagę na spójność przedstawionych pomysłów z założeniami, strategiczne podejście i konsekwentne realizowanie tej strategii w prezentowanych rozwiązaniach (również w samych kreacjach) – mówi Magdalena Bukowska z działu e-commerce Quelle. Wyniki pierwszych wspólnych kampanii utwierdziły nas w wyborze Symetrii jako partnera naszych działań e-marketingowych – dodaje M. Bukowska.

Cieszy nas, że tak znana marka z tradycjami prowadząca działalności wysyłkową ma świadomość roli Internetu w docieraniu do grup docelowych i zwiększaniu zbytu. Naszym celem jest wsparcie działań sprzedażowych Quelle a przede wszystkim efektywna współpraca przy budowaniu nowoczesnego wizerunku marki w sieci – podsumowuje Anna Nowakowska z Symetrii, kierownik projektu współprowadząca akcje dla Quelle.