Empathy dla Grupy Radiowej Agory

przez | 12/08/2008

W minionym tygodniu spółka Empathy Interactive ukończyła z sukcesem wdrożenie nowego korporacyjnego systemu  intranetowego wykonywanego na zlecenie Grupy Radiowej Agory, właściciela Radia Złote Przeboje, RoxyFM, Tok FM a także internetowego serwisu radiowego Tuba.fm

System został zaprojektowany i wykonany , jako nowoczesne narzędzie usprawniające proces komunikacji wewnątrz spółki. Jego głównym zadaniem jest optymalizacja dystrybucji informacji pomiędzy poszczególnymi oddziałami i spółkami – córkami grupy, mającymi swoje siedziby w największych miastach Polski.

Biorąc pod uwagę charakter wdrożenia i środowisko, w jakim będzie ono funkcjonować, największy nacisk położono na wielopoziomowy system dostępów wewnątrz portalu intranetowego. Dzięki temu rozwiązany został problem zapewnienia odpowiedniego stopnia bezpieczeństwa dostępu do informacji. Warto podkreślić, że zastosowane rozwiązania dotyczą również rozbudowanego modułu wewnątrzkorporacyjnego  newslettera.

„Korporacyjne systemy dedykowane oparte na mechanizmie CMS stały się w ostatnim czasie niezwykle popularnym narzędziem komunikacji wewnętrznej. Na wdrożenie podobnych projektów decyduje się coraz więcej dużych przedsiębiorstw, doceniając możliwość dużej „personalizacji” tego typu rozwiązań – mówi Tomasz Wesołowski, Dyrektor Zarządzający Empathy Interactive –Każde z tego typu wdrożeń jest inne, jednak oparcie każdego z nich na sprawdzonym i przetestowanym środowisku deweloperskim gwarantuje wysoką jakość i niezawodność projektów.”

Projekt dla Grupy Radiowej Agory, jest kolejnym, po pracach przy tworzeniu nowego portalu dla dziennika Super Express, projektem Empathy realizowanym dla dużej spółki medialnej.