Nowe funkcjonalności w usłudze „Abonament Dialogu”

przez | 10/08/2008

Wrocław, 8 sierpnia 2008 r. – od sierpnia użytkownicy „Abonamentu Dialogu” mają do dyspozycji dodatkowe, atrakcyjne usługi dostępne bez zwiększenia opłaty abonamentowej. To wynik zakończenia kolejnego etapu wdrażania usługi WLR rozszerzającego jej funkcjonalności do tzw. „WLR pełnego”.

„Abonament Dialogu” wprowadzony został w Telefonii Dialog w marcu 2007 roku. Jest to usługa głosowa dostępna na terenie całego kraju, świadczona na liniach TP SA (tzw. WLR). Zmiana operatora odbywa się bez zmiany warunków technicznych, tzn. z zachowaniem rodzaju łącza i numeru telefonu. Dialog dedykuje tę usługę zarówno dla klientów indywidualnych jak i biznesowych. Na koniec czerwca br. korzystało z niej ponad 131 tysięcy klientów.

Rozszerzona oferta skierowana jest do wszystkich – zarówno nowych jak i dotychczasowych abonentów. Od 01.08.2008 będą mogli skorzystać m.in. z :

  • blokady prezentacji numeru (CLIR)
  • blokady połączeń (OCB)
  • budzenia
  • przekierowania połączeń
  • identyfikacji połączeń „złośliwych” (MCID)
  • blokady połączeń anonimowych (ACR)
  • połączeń trójstronnych
  • dodatkowych kategorii połączeń: do sieci teleinformatycznych i inteligentnych.

„Abonament Dialogu” to:

  • miesięczna opłata niższa nawet o 20% (już od 35 zł brutto miesięcznie),
  • tańsze rozmowy – możliwość skorzystania z konkurencyjnych taryf i opcji niedostępnych u innych operatorów,
  • pakiety darmowych połączeń do wszystkich operatorów sieci stacjonarnych,
  • sekundowe naliczanie opłat za połączenie,
  • zachowanie obecnego numeru telefonu bez dodatkowych opłat,
  • profesjonalna obsługa poprzez TeleCentrum 0801 703 007.