Konkurs „Aktywny użytkownik” już niedługo!

  • by

Okazuje się, że darmowe wpisy katalogowe, możliwość bezpłatnego promowania firm i towarów oraz zamieszczania nieograniczonej liczby artykułów prasowych i wydarzeń, to nie wszystkie zalety serwisów Kafito.pl i CentrumPR.pl. Już niedługo rusza druga edycja konkursu „Aktywny użytkownik”.

Zabawa przeznaczona będzie dla najaktywniejszych użytkowników serwisów Kafito.pl oraz CentrumPR.pl. Zasady konkursu są proste – za każdy poprawnie wprowadzony wpis katalogowy, artykuł prasowy lub wydarzenie w kalendarium, uczestnik otrzymywać będzie jeden punkt. Nagradzani będą ci, którzy w skali miesiąca oraz kwartału, zdobędą największą liczbę punktów. Rozpoczęcie konkursu przewidziane jest na październik 2008 roku.

Tymczasem poszukiwani są sponsorzy nagród do konkursu. Na fundatorów upominków czeka wiele korzyści, jak reklama w serwisach: Kafito.pl, CentrumPR.pl, Ejoo.pl, eGadki.pl oraz w każdym powstałym lub przejętym serwisie w trakcie trwania umowy sponsorskiej (przewiduje się, że do końca 2008 roku będzie to około 200 serwisów z różnych branż). Reklama obejmować będzie zamieszczenie billboardu reklamowego, informacji o sponsorze na stronie konkursu oraz w mailingach, mailach rejestracyjnych, konkursowych oraz akceptacyjnych. Dodatkowo, na zakończenie każdego miesiąca, każdy sponsor otrzyma raport z informacjami o laureatach, ilości odsłon serwisów, w których umieszczone będą billboardy oraz ilości wyświetleń billboardów sponsora. Informacje dla sponsorów dostępne są także na stronie http://konkurs.kafito.pl/zostan-sponsorem-konkursu.

CentrumPR.pl, stanowiąc połączenie serwisu prasowego, dziennikarstwa obywatelskiego, presella oraz instrumentu dla Agencji Public Relatons, umożliwia szybką i darmową publikację materiału prasowego. Natomiast za pośrednictwem Centrum Katalogowego Kafito.pl można bezpłatnie i skutecznie promować zarówno firmy, jak i poszczególne towary czy usługi. Dodatkowo, umieszczenie swojego wpisu w Kafito.pl, znacznie wspomaga pozycjonowanie stron.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu