Kolejnych osiem pociągów dołącza do nowej linii obsługi

Od 15 sierpnia kolejne osiem wagonów dołączy do projektu Nowej Linii Obsługi realizowanego przez WARS, jedno z najstarszych przedsiębiorstw w Polsce. Jest to dalszy etap procesu odświeżania wizerunku i podnoszenia jakości oferowanych usług.

WARS, Spółka z 60.cio letnią tradycją, kontynuuje proces naprawy swojego wizerunku i podnoszenia jakości oferowanych usług. Do tej pory podróżni mogli zaobserwować wprowadzane zmiany w pociągach – Chrobry, Lech, Kiliński, Fredro, Odra, Panorama, Prus, Błękitna Fala, Ślęża, Ondraszek, Rejtan, Słowacki, Fregata, Lubuszanin, Słupia oraz Jan Kiepura. Od 15 sierpnia do Nowej Linii Obsługi dołączą pociągi Kościuszko, Kaszub, Wyspiański, Tatry, Sobieski, Polonia, Krakus i Górnik.

Nowa Linia Obsługi to wspólna nazwa dla działań mających na celu lepsze dostosowanie poziomu usług świadczonych przez Spółkę do oczekiwań podróżnych. NLO to oprócz modernizacji wagonów, także nowe menu, nowa zastawa stołowa, nowe stroje załogi, a także kompleksowe szkolenia dla personelu. W celu łatwiejszej identyfikacji przez podróżnych wszystkie wagony należące do NLO oznaczane są nowym logo Spółki.

Proces odświeżenia wizerunku rozpoczął się 15 stycznia 2008 roku. Został on podzielony na etapy i będzie trwał do 2010 roku. Poprzedzony został badaniami rozpoznawalności marki i satysfakcji klientów. W 2008 roku Spółka zamierza tylko na lifting wagonów przeznaczyć ponad 3 mln zł.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu