Pro-Creation promuje w sieci reklamę Ibuprom MAX

przez | 07/08/2008

Agencja interaktywna Pro-Creation zrealizowała dla leku Ibuprom MAX projekt internetowy jako wsparcie emitowanej kampanii reklam telewizyjnych „Mount Everest”.

Obecnie w telewizji emitowana jest kampania reklamowa leku Ibuprom MAX, której motywem przewodnim jest zdobycie najwyższej góry świata przez czwartą Polkę w historii, Agnieszkę Kiela-Pałys. Warszawska agencja interaktywna Pro-Creation stworzyła narzędzia internetowe mające na celu wsparcie kampanii TV.

Emitowana kampania leku zakładała dwie długości spotów reklamowych – 45 i 90 sekundowe. Klient chciał przed emisją dłuższego spotu zaprosić do jego obejrzenia możliwie wielu telewidzów. Agencja Pro-Creation przygotowała video billboardy internetowe oraz serwis internetowy – został on uruchomiony 5 sierpnia – poświęcony bohaterce spotu. Serwis, poza materiałami wideo z kampanii TV, prezentuje sylwetkę Agnieszki, galerie z wyprawy oraz dodatkowy kontent.

„Zauważyliśmy, że można wesprzeć kampanię telewizyjną rozwiązaniami internetowymi. Ludzie, oglądając samą reklamę w telewizji, mogą nie wiedzieć, że prezentowana historia Agnieszki Kiela-Pałys jest prawdziwa. To historia, która wydarzyła się naprawdę. Serwis jest w tym przypadku rozszerzeniem pewnej historii, a Agnieszka, osiągając swój cel, może stać się wyrazistą twarzą promującą lek” – wyjaśnia Bartosz Michałowski, prezes zarządu i dyrektor kreatywny Pro-Creation. Warszawska agencja odpowiadała także za montaż materiałów wideo przeznaczonych do emisji na Onet.pl. Materiały te zapraszają internautów do obejrzenia dłuższej reklamy w telewizji. Pro-Creation przeprowadziła także wywiad z Agnieszką Kiela-Pałys, którego fragmenty zostały użyte w video billboardach.

Pro-Creation zrealizowała projekt na podstawie bezpośredniego zamówienia. Spółka w przeszłości realizowała dla marki Ibuprom inne projekty.