Atos Origin wśród liderów outsourcingu IT

Atos Origin w najnowszym rankingu „Magic Quadrant for Help Desk Outsourcing, Western Europe*” firmy analitycznej Gartner został wyróżniony jako spółka posiadająca kompetencje i potencjał by utrzymać pozycję lidera na rynku IT.

Gartner opublikował 2 raporty dotyczące outsourcingu usługi „help desk”. Pierwszy dotyczy rynku amerykańskiego, drugi Europy Zachodniej. W grupie liderów zachodnioeuropejskich Atos Origin został wyróżniony ze względu wysoką dojrzałość procesów w świadczonych usługach oraz za bycie “ITIL**-oriented”.

Badanie zostało przeprowadzone wśród 15 dostawców w celu identyfikacji firm, oceny ich usług oraz określenia efektywności wsparcia. Grupa Gartner decyduje, które firmy mogą dołączyć do grupy liderów, w oparciu o kombinację dwóch czynników: spójności wizji i możliwość wprowadzenia jej w życie. Wyróżnione firmy działają sprawnie, mają jasną wizję kierunku własnego rozwoju i kompetencje, by utrzymać pozycję lidera. Atos Origin został wyróżniony ze względu na standaryzację usług oraz pozytywną ocenę Klientów, którzy doceniają elastyczność, zdolność reagowania na zachodzące na rynku zmiany oraz poziom kontroli jakości.

– Obecność w gronie liderów wskazanych przez grupę Gartner jest dla Atos Origin  bardzo istotna. Raport postrzegany jest na rynku jako znak jakości, przyznawany najlepszym firmom, które kształtują rynek, zamiast za nim podążać – powiedział Dariusz Baran prezes AOPL.

W rankingu odnotowano, iż w następstwie zwiększenia inwestycji zwiększył się potencjał Atos Origin w outsourcingu usługi „help desk” na rynku Europy Zachodniej, obejmującym  Polskę (Bydgoszcz), Malezję (Kuala Lumpur), Maroko (Casablanca), i Suriname (Paramaribo).

Obok Atos Origin w raporcie Gartner’a dotyczącym Europy Zachodniej  pojawiły się firmy: Capgemini, CSC, EDS, HP, IBM, Logica, Tech Team i Unisys.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu