SUPERMEDIA Interactive (SMI) powiększa dział Client Service

1 sierpnia do zespołu dołączyła Wioletta Dudek. Będzie pracować jako New Business Manager. Jej głównym zadaniem będzie rozwój sprzedaży produktów i usług SUPERMEDIA Interactive.

Do obowiązków Wioletty będzie należeć analiza rynku oraz prowadzenie procesu pozyskania nowych klientów (przygotowanie ofert i prezentacji, negocjacje handlowe, obsługa zapytań ofertowych).

„Rynek rozwiązań internetowych i mobilnych, na którym działa SUPERMEDIA Interactive, wymaga umiejętnego rozpoznania potrzeb klienta i przygotowania profesjonalnej oferty, odpowiadającej jego oczekiwaniom. Dobry manager musi przede wszystkim nauczyć się słuchać. Wioletta to potrafi i posiada duże doświadczenie w budowaniu relacji z klientami biznesowymi. Sądzę, że szybko wdroży się w nowe obowiązki. Jako osoba pogodna, otwarta, poszukująca nowych wyzwań, doskonale pasuje do naszego zespołu.” – mówi Anna Kopczyńska – Kierownik Działu Client Service SUPERMEDIA Interactive.

Wioletta od 2005 roku jest związana zawodowo z rynkiem B2B. Przez ostatnie dwa lata pracowała jako konsultant w Dziale Rozwoju Biznesu w Grupie Konsultingowej Trio Management. Odpowiadała za nawiązywanie relacji biznesowych przy projektach z zakresu rzeczoznawstwa finansowego dla spółek giełdowych. Wcześniej była zatrudniona jako doradca klienta biznesowego w ARS Legis Spółce Doradztwa Podatkowego Ożóg i Stolarek, specjalizującej się w usługach prawnych dla sektora MSP.

W związku z rozwojem działu Client Service, SMI planuje dalsze rekrutacje.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu