NOWA MARKA W NOWYCH MEDIACH

Sierpień przyniesie rewolucję na polskim rynku usług e–marketingowych. Stanie się to za sprawą marki Semantika, która swoje działania koncentrować zamierza na szeroko rozumianej promocji średnich i dużych przedsiębiorstw w Nowych Mediach. Inwestorem w projekcie jest krakowska spółka Empathy Interactive.

Znakiem rozpoznawczym nowej marki jest nowatorskie podejście do nowoczesnych narzędzi marketingowych, oraz łamanie schematów i konwencji, zwłaszcza w obszarach SEM, Usability i Marketingu 2.0.

„W ramach Semantiki udało nam się połączyć  doświadczenie i wiedzę  z kreatywnością i pasją. – mówi Konrad Uliński, Semantika Brand Manager – Dzięki temu powstał zespół potrafiący stworzyć świetne projekty marketingowe, który dodatkowo posiada wsparcie technologiczne ludzi, którzy przez ostatnie kilka lat pracowali dla największych polskich przedsiębiorstw”.

„Większość naszych klientów, to ścisła czołówka Polskiego biznesu. Firmy tego typu wymagają najwyższej jakości usług, a tę osiągnąć można jedynie poprzez ścisłą specjalizację – mówi Tomasz Wesołowski, Dyrektor Zarządzający Empathy Interactive – Dlatego wszelka nasza działalność związana z nowoczesnym marketingiem przejęta zostanie właśnie przez Semantikę, umożliwiając tym samym Empathy koncentrację na tworzeniu dedykowanych aplikacji i systemów internetowych”

Uruchomienie marki poprzedziła akcja promocyjna zbudowana wokół serwisu www.rozumiemynowemedia.pl. Projekt, do udziału w którym zaproszono ponad dwustu marketerów z największych polskich przedsiębiorstw, miał na celu promowanie nowatorskiego podejścia do zagadnień współczesnego marketingu internetowego. Podkreślał również istotną rolę społeczności internetowych podczas działań promocyjno/wizerunkowych.

W chwili obecnej zespół Semantiki pracuje nad kilkoma dużymi kampaniami reklamowymi, których uruchomienie nastąpi w ostatnim kwartale bieżącego roku.

Więcej informacji na temat marki, jej działalności i kompetencji znajduje się pod adresem www.semantika.pl. W serwisie marki umieszczono również przykładowe propozycje rozwiązań kampanii wizerunkowo/promocyjnych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu