Kioski multimedialne w ofercie Livingston

przez | 05/08/2008

Livingston, firma specjalizująca się w wypożyczaniu sprzętu informatycznego i multimedialnego, poszerza swoją ofertę o wynajem info-kiosków. Nowa usługa skierowana jest przede wszystkim do agencji reklamowych i eventowych oraz wystawców indywidualnych, którzy chcą zapewnić większą atrakcyjność
i interaktywność w kontakcie z klientem podczas targów oraz wszelkiego rodzaju imprez. Jedną z pierwszych firm, która skorzystała z oferty była agencja reklamowa Peppermint.

Agencja reklamowa Peppermint zdecydowała się na wyjęcie 10 kiosków multimedialnych w związku z organizacją imprezy dla jednego ze swoich klientów. Zostały one wykorzystane do aktywizacji uczestników, którzy mogli interaktywnie brać udział w quizie i układaniu puzzli wyświetlających się na ekranach. Uczestnicy korzystali z urządzeń przy pomocy czytników kodów kreskowych, które skanowały specjalnie przygotowane karty.

„Oczekiwania naszego klienta były jasne. Mieliśmy zorganizować konkurs dla uczestników. Chcieliśmy aby interaktywnie wzięli oni udział w zabawie, dlatego zdecydowaliśmy się na użycie kiosków multimedialnych. Zakup tych urządzeń nie wchodził w grę z racji ich wysokiej ceny. Po wnikliwej analizie rynku, zdecydowaliśmy się na wynajem urządzeń od firmy Livingston, która oferowała najlepsze warunki transakcji.” – mówi Justyna Steblecka, Production Specialist z agencji Peppermint.

Zastosowanie kiosków informacyjnych w branży prezentacyjnej i eventowej jest bardzo szerokie. Mogą one pełnić funkcje informacyjne lub działać jako interaktywne punkty do prezentacji wybranych treści. Stanowią również stacjonarne centra rozrywki multimedialnej i zapewniają dostęp do Internetu. Wszystkie funkcje oraz oprogramowanie może być dostosowywane indywidualnie do potrzeb klienta.

„Projekt stanowił szczególne wyzwanie ze względu na trudny dostęp do tego typu sprzętu oraz konieczność kompleksowej obsługi związanej z dostawą i odbiorem urządzenia. Ze względu na złożoność projektu po stronie klienta, który wymagał transportu info-kiosków po całej Polsce oraz zainstalowania na nich specjalnego oprogramowania, zamówienie zostało uzgodnione i złożone 14 dni przed dostawą. Livingston zapewnił wsparcie techniczne zarówno w fazie ustalania zamówienia, jak również podczas eksploatacji kiosków” – mówi Marek Straszak odpowiedzialny za rozwój firmy Livingston w Polsce.