Marka Piast sponsorem Festiwalu „Creamfields /08”

przez | 01/08/2008

Marka Piast, z portfolio Carlsberg Polska, została sponsorem Festiwalu Creamfields,  największego festiwalu muzyki elektronicznej i klubowej w skali światowej. Festiwal odbędzie się we Wrocławiu 16 sierpnia, jako czwarta już polska edycja tego międzynarodowego muzycznego wydarzenia. Na pięciu scenach, przez 18 godzin występować będą gwiazdy światowego formatu, gwarantując niepowtarzalną atmosferę i wspaniałe wrażenia fanom nowoczesnych brzmień. 

Podczas tegorocznego Festiwalu zaprezentują się m.in. tacy artyści, jak australijska grupa producentów muzycznych Pendulum, czy brytyjski DJ i producent David Morale, jedna z najbardziej rozpoznawalnych postaci na scenie progressive house. Prawdziwą gratką dla znawców tematu będzie wspólny występ Sashy i Johna Digweeda, którzy specjalnie dla Creamfields Poland wystąpią, jako Sasha&Digweed back to back set. Będzie to niepowtarzalna okazja podziwiania twórców z pierwszej piątki światowego rankingu muzyków DJ Magazine. Bez wątpienia także tym razem, dzięki mieszance najnowszych trendów i  pozytywnej energii, Festiwal osiągnie ogromny sukces.

„Marka Piast od lat wspiera Wrocław w organizacji kulturalnych przedsięwzięć, więc i tym razem nie  mogło jej zabraknąć. Creamfields to unikalny i wyrazisty Festiwal, będący spotkaniem z najnowszymi trendami kulturalnymi. Osiągnął wielki sukces od macierzystego Liverpoolu, przez Belgię, Irlandię, Hiszpanię, Rosję, Czechy, aż po Argentynę i Chile. We Wrocławiu nie może być inaczej.” – mówi Jacek Stefaniak, menedżer marki Piast w Carlsberg Polska.

Muzycznymi wrażeniami będzie można podzielić się podczas imprezy przy kuflu dobrze schłodzonego piwa Piast, które jest oficjalnym piwem Festiwalu.

Festiwalowi Creamfields 2008 towarzyszy konsumencka promocja zdrapkowa. Zakup 5 piw Piast Wrocławski lub Piast Mocne na terenie wybranych sklepów regionu upoważnia do otrzymania zdrapki. Każda zdrapka wygrywa daną nagrodę. Wśród nagród są: smycze, gwizdki oraz bilety na koncert.

Promocja komunikowana będzie w sklepach, przy wykorzystaniu materiałów POS.

Sponsoring marki Piast Festiwalu Creamfields będzie komunikowany m.in. na plakatach festiwalu, stronach internetowych www.piwopiast.pl i www.creamfields.pl.

Patronat nad Creamfields Poland objęli m.in. 4 fun TV, Planeta FM, Przekrój, Metro, Gazeta Wyborcza, Interia, Aktivist, Laif, DJ Magazine, ftb.pl oraz  Fiat.

Piast kolejny raz angażuje się w kulturalne wydarzenie we Wrocławiu. Wcześniej oficjalnym sponsoringiem objął m.in.: Festiwal Podwodny Wrocław,  Wrocław 2012 Festival. Został również mecenasem pereł architektury Dolnego Śląska, jakimi są Wrocławski Ratusz i Zamek w Książu.

Organizatorem festiwalu Creamfields Poland jest Agencja Gotham Events. Szczegółowe informacje na temat Festiwalu, programu, przewidzianych atrakcji zamieszczone są na stronie internetowej  www.creamfields.pl.