Rainer dla lekarzy

przez | 30/07/2008

Agencja Rainer Communication była odpowiedzialna za przygotowanie uroczystej gali prezentującej najnowsze polskie wydanie podręcznika diagnostyki i terapii The Merck Manual. To kolejne działanie Rainer Communication w ramach współpracy z firmą MSD Polska.

26 czerwca 2008 r. Aula Główna Politechniki Warszawskiej zgromadziła ponad 100 wybitnych specjalistów ze świata nauki i medycyny. Na spotkaniu obecni byli także dziennikarze specjalizujący się w tematyce zdrowotnej. Patronat medialny nad trzecim polskim wydaniem The Merck Manual objęły redakcje Służby Zdrowia i Gazety Lekarskiej.

The Merck Manual od ponad stu lat służy nieocenioną pomocą lekarzom z całego świata. Pierwszy podręcznik ukazał się w 1899 roku. Od tego czasu pojawiło się 17 nowych wydań, a liczba stron wzrosła ze 192 do ponad 3 i pół tysiąca – co najlepiej obrazuje dynamiczny rozwój medycyny w tym czasie. Tegoroczna edycja, to już trzecie polskie wydanie podręcznika, cieszącego się uznaniem całego środowiska medycznego.

Agencja odpowiadała za całościową organizację przedsięwzięcia – od jego merytorycznej oprawy do kwestii techniczno-logistycznych. „Od momentu zaangażowania Agencji w projekt nie zdarzyła się ani jedna sytuacja, która mogłaby sugerować, że to skomplikowane logistycznie wydarzenie mogłoby zakończyć się niepowodzeniem. Oprócz profesjonalizmu i zaangażowania trudno nie docenić kreatywności pracowników Agencji i znakomitych relacji ze środowiskiem medycznym” – podkreśla Karol Poznański z MSD Polska.