PEGASUS DLA AKCJI SPOŁECZNEJ „DOM DOBREJ ENERGII”

przez | 29/07/2008

Pegasus Public Relations rozpoczęła realizację kampanii społecznej DOM DOBREJ ENERGII, inicjatywy trzech międzynarodowych koncernów Bosch, Junkers, Osram. Kampania ma na celu edukację społeczeństwa na temat konieczności oszczędzania energii. 

Dom Dobrej Energii to inicjatywa, której zadaniem jest przybliżenie społeczeństwu zagadnień związanych z energooszczędnością. Pod „dachem” Domu Dobrej Energii stworzony został klimat sprzyjający dyskusji na temat nowoczesnych rozwiązań, które pomogą obniżyć ilość zużywanej energii czy to poprzez zmianę codziennych przyzwyczajeń czy też wybór energooszczędnych produktów i urządzeń. Oficjalny patronat nad akcją objęła Krajowa Agencji Poszanowania Energii.

Akcja Dom Dobrej Energii realizowana jest poprzez kampanię medialną zachęcającą do świadomego zarządzania energią we własnym domu, wybór energooszczędnych urządzeń, a także poprzez specjalnie stworzony dla akcji wortal www.domdobrejenergii.pl. Pegasus odpowiada za część merytoryczną kampanii, nadzór nad badaniami społecznymi, realizuje kampanię edukacyjną zarówno w mediach, jak i na wortalu. W czasie trwania kampanii planowane są warsztaty prasowe, a także event w Warszawie.

„DOM DOBREJ ENERGII to kampania łącząca w sobie zarówno edukację, jak i elementy budowania wizerunku energooszczędnych produktów. – powiedział Sławomir Chmielewski Dyrektor Generalny Pegasus Group. Biorąc pod uwagę skalę projektu – współpracę z wieloma partnerami, oprawę medialną eventów, zarządzanie treścią wortalu, do realizacji kampanii został oddelegowany 3 osobowy zespół, który realizuje kampanię na kilku poziomach komunikacyjnych.”

Pegasus Public Relations realizuje kampanie PR od 1997 roku, z zakresu CSR – od 2002. Najbardziej znane kapanie prospołeczne realizowane pod skrzydłami Pegasusa to Wystawy Kalendarza Pirelli, Ecco Walkaton, Walk the Word Unilewer i TNT, Akademia Bezpiecznego Budowania Ytonga.