Adv.pl konsekwentnie powiększa swoją grupę

22 lipca 2008 Agencja Interaktywna Adv.pl objęła 51% udziałów w spółce technologicznej SMT Software Sp. z o.o. specjalizującej się w tworzeniu i rozwijaniu oprogramowania na potrzeby biznesu.  Spółka realizuje projekty dla firm z sektora telekomunikacyjnego, finansowego, publicznego, korporacji oraz mediów. W 2007 roku SMT Software osiągnęła zysk netto w wysokości 600 tys. zł (EBIT: 880 000 zł) przy przychodach wynoszących 4 900 000 zł.  „Skuteczny e-marketing to połączenie przemyślanej strategii, nietuzinkowej kreacji  oraz innowacyjnej technologii. Dzięki inwestycji zdobędziemy kompetencje technologiczne, które wzmocnią nasz potencjał biznesowy” – mówi Konrad Pankiewicz CEO w Adv.pl S.A. – „Do chwili obecnej, chcąc wdrażać technologicznie skomplikowane rozwiązania e-marketingowe musieliśmy korzystać z podwykonawców. Teraz rozwiązania te będą realizowane przez spółkę należącą do naszej grupy” – dodaje Pankiewicz.

„Posiadamy wieloletnie, międzynarodowe doświadczenie w dostarczaniu optymalnych, dostosowanych do potrzeb Klienta rozwiązań informatycznych. Pozyskane środki finansowe  przeznaczymy na uruchomieniem nowych inicjatyw technologicznych oraz budowę własnych produktów dla rynku biznesowego. Będąc członkiem grupy Adv.pl liczymy także na know-how związany z szeroko rozumianym marketingiem i sprzedażą” – mówi Sebastian Łękawa– prezes zarządu SMT Software.

Inwestycja w wysokości 1.052 tys. zł została sfinansowana ze środków pozyskanych na rynku NewConnect. Całość inwestycji przeznaczona zostanie na dywersyfikację źródeł przychodów oraz zwiększenie potencjału przychodowego spółki. Zarządy obu spółek potwierdziły dążenie do realizacji wspólnego celu, jakim jest debiut giełdowy SMT Software w pierwszym kwartale 2010 roku. W ramach umowy inwestycyjnej Adv.pl przetransferuje do SMT prace technologiczne, co dodatkowo wpłynie na zwiększenie jej przychodów.

W marcu br. Adv.pl powołała Spółkę „ThinkOpen”, w której objęła 95% udziałów. ThinkOpen to spółka działająca w branży marketingu interaktywnego, specjalizująca się w wykorzystaniu e-mail marketingu do realizacji celów biznesowych związanych ze sprzedażą, komunikacją, budową lojalności oraz promocją produktów i usług.

Grupa kapitałowa Adv.pl liczy już 120 pracowników i pod względem wielkości dołączyła właśnie do czołówki firm działających na rodzimym rynku reklamy w Internecie.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu