SUPERMEDIA Interactive i Jednoręki Bandyta?

przez | 18/07/2008

Co ma wspólnego SUPERMEDIA Interactive z Jednorękim Bandytą, Jamesem Bondem i Wielką Pardubicką? SMI zgłębiło tajniki gier losowych, rozrywki i sportu przygotowując się do obsługi nowego quizu „Super Expressu”, który rusza już dziś (18 lipca).  Konkurs SMSowy o nazwie „Kasyno Quiz” jest nowym etapem konkursu „Super Kasyno”, który wystartował w ubiegły piątek 11 lipca. Agencja SUPERMEDIA Interactive brała udział w przygotowaniu pytań do quizu i odpowiada za mobilną obsługę ruchu SMS.

Od 18 lipca w każdy piątek i sobotę na łamach „Super Expressu” będą publikowane kolejne pytania konkursowe związane z szeroko pojętą rozrywką. Ostatnie z nich pojawi się w sobotę 6 września. Po przesłaniu odpowiedzi na pytanie z gazety każdy uczestnik dostanie na swój numer kolejne pytania. Odesłanie odpowiedzi na dodatkowe pytania nie jest obowiązkowe, ale zwiększa szanse wygranej w konkursie. Nagrody – 2000 zł i telefon komórkowy – będą losowane w każdy poniedziałek.

W konkursie pojawi się kilkadziesiąt pytań, które zostały przygotowane wspólnie przez dział komunikacji marketingowej „Super Expressu” i dział konsultingu SUPERMEDIA Interactive. Wszystkie pytania są związane z tematyką quizu. Zostały dostosowane do potrzeb grupy docelowej – czytelników „Super Espressu” – i wymogów komunikacji za pośrednictwem SMS.

Quiz obsługiwany jest przez autorską platformę SUPERMEDIA Interactive – SMConnect. Platforma przystosowana jest do obsługi zaawansowanych projektów z wykorzystaniem wiadomości tekstowych SMS.

Quiz jest promowany w ramach kampanii loterii „Super Kasyno”. Za zakup mediów odpowiada MindShare,

Obsługą prawną projektu zajmuje się DCN Direct, a partnerem loterii jest telefonia komórkowa Carrefour MOVA.