Strefa PLAY projektu plaża już po raz drugi przygotowana przez EMlab

przez | 17/07/2008

Już po raz drugi Agencja EMlab Experiential Marketing (grupa Change Integrated) podjęła współpracę przy przygotowaniu imprezy  „Projektu Plaża” organizowanego przez PLAY wraz z telewizją TVN. Koncepcja kreatywna wydarzenia została tak przygotowana, aby stworzyć spójną całość a tym samym bezpośrednio nawiązać do strony wizualnej brandu PLAY.Projekt plaża to cykl imprez odbywających się w turystycznych kurortach, w których to wczasowicze będą mogli uczestniczyć w atrakcjach przygotowanych przez organizatorów.

Nieodłącznym elementem Projektu Plaża jest strefa  PLAY – specjalne, wydzielone miejsce na plaży, w którym to przebywający goście mogą liczyć na niezwykłe atrakcje m.in. posłuchać muzyki przy specjalnie przygotowanych stanowiskach multimedialnych, oddać się w ręce masażystów, czy też skorzystać ze stanowiska do automasażu i poleżeć na wygodnym leżaku. Na wczasowiczów, którzy preferują aktywnie spędzać czas czekają kursy tańca, rozgrywki w piłkę siatkową, liczne gry i konkursy. Dla bardziej wytrwałych organizatorzy przewidzieli całonocne imprezy taneczne, na których grać będą znani Dj’e. Dodatkową atrakcją dla wszystkich odwiedzających będzie obecność gwiazd polskiego show biznesu. Współorganizatorem akcji jest telewizja TVN, retransmitująca to co najciekawsze w relacjach w tygodniowym cyklu programowym w weekendy, i jednym nocnym.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.