S.T.A.M.P.S, czyli nowoczesna promocja Krakowa

przez | 17/07/2008

Kraków, jako jedyne miasto w Polsce, będzie posiadać znaczko-zegarkowe gadżety promocyjne S.T.A.M.P.S. Oparte na motywie graficznym plakatów Andrzeja Pągowskiego „Kraków noszę w sobie” zegarki promować będą nasze miasto m.in. na targach turystycznych.„Zmienia się świat, zmieniają się ludzie i ich przyzwyczajenia. Zmienia się Kraków, który stawia na nowoczesne rozwiązania promocyjne. S.T.A.M.P.S. to nowatorski i nowoczesny nośnik przekazu, zachowujący klasyczny, ponadczasowy kształt znaczka pocztowego, który mierzy czas.” – mówi Izabela Helbin, Dyrektor Biura Promocji i Marketingu UMK. „Dzięki specjalnej taśmie klejącej, znajdującej się z tyłu każdego znaczka, można go przykleić do dowolnej gładkiej powierzchni – szyby, na lustro, komputer, itd. – lub nawet „nosić na sobie” z innymi akcesoriami. S.T.A.M.P.S. można wielokrotnie przyklejać, odklejać i znowu przeklejać. Możliwości jest wiele” – dodaje Dyrektor Helbin.

To niekonwencjonalne narzędzie promocji, które odpowiada współczesnym potrzebom komunikacyjnym. Autorem specjalnie przygotowanych projektów na zegarkach S.T.A.M.P.S. jest znakomity plastyk – Andrzej Pągowski.

Warto dodać, że marka S.T.A.M.P.S. posiada globalny zasięg. W Polsce określana jest jako minibilboard lub miniart, nazwana także „Znakiem Czasu”, debiutując w Warszawie w 2007 r. światową kampanią „Time to change”.

„Oryginalna grafika, możliwość tworzenia dowolnych wzorów, nieograniczone warianty wykorzystywania tego produktu sprawiają, że S.T.A.M.P.S. idealnie wkomponowuje się w wizję nowoczesności, do której Kraków już dawno wkroczył” – zapewnia Izabela Helbin.