BDM S.A. otworzył nowy Punkt Obsługi Klienta

przez | 17/07/2008

Beskidzki Dom Maklerski S.A., zgodnie ze swoją strategią rozwoju, rozszerza sieć placówek zajmujących się obsługą klienta. Kolejny POK został otwarty 14 lipca 2008 roku w Gliwicach.Nowo otwarty POK jest już piętnastą tego typu placówką BDM S.A. Wszystkie POKi są połączone siecią on-line i obsługują w sumie ponad 17 tysięcy aktywnych rachunków inwestycyjnych.

„W naszej opinii klient, by mieć pełne poczucie komfortu i bezpieczeństwa potrzebuje miejsca do którego będzie mógł się udać po poradę czy konsultację. Są sytuacje, w których nic nie zastąpi bezpośredniego kontaktu z maklerem czy analitykiem. Jest grono inwestorów, którzy po prostu ten model preferują. Ponieważ staramy się odpowiadać na potrzeby naszych klientów, Gliwice stały się kolejnym miejscem w którym postanowiliśmy otworzyć Punkt Obsługi Klienta” – powiedział Jacek Rachel, Prezes Zarządu Beskidzkiego Domu Maklerskiego S.A.

Gliwicki POK działa w godzinach od 8:15 do 16:45, a jego dyrektorem został Waldemar Tymiński. Waldemar Tymiński, od 1995 roku jest maklerem papierów wartościowych, doświadczenie zawodowe zdobywał jako dyrektor POKów bankowych i niebankowych Domów Maklerskich w Katowicach i Gliwicach. Jest ekspertem rynku kapitałowego, a jego pasją jest analiza techniczna. Publikował komentarze i analizy w GG Parkiet.

Punkty Obsługi Klienta BDM S.A. zlokalizowane są głównie na terenie Polski południowej – od Wrocławia i Żar na Zachodzie do Tarnowa na Wschodzie. Nowo otwarty POK BDM S.A. w Gliwicach jest piętnastą placówką bezpośredniej obsługi klienta prowadzoną przez BDM S.A. Punkt Obsługi Klienta to miejsce w których można skorzystać ze wszystkich usług oferowanych przez Beskidzki Dom Maklerski, np. zawrzeć umowę o prowadzeniu rachunku inwestycyjnego, złożyć zlecenie, uzyskać informację na temat promocji czy nowych ofert.

Beskidzki Dom Maklerski od piętnastu lat działa z powodzeniem w obszarze usług inwestycyjnych. BDM S.A. systematycznie ewoluuje w kierunku firmy inwestycyjno-usługowej, a jednocześnie rozwija i udoskonala obszar usług adresowanych do klientów indywidualnych.