NUDNYM PRZEKĄSKOM MÓWIMY STOP!

  • by

W czerwcu, pod hasłem: „NUDNYM PRZEKĄSKOM MÓWIMY STOP!”, ruszyła akcja promocyjna nowych sałatek marki Lisner. Z tej okazji na ulicach wybranych miast pojawiły się hostessy, które wręczały zmierzającym do pracy przechodniom darmowe pakiety śniadaniowe zawierające sałatkę Grecką z pomidorami i oliwkami Lisner (150g).Akcja „NUDNYM PRZEKĄSKOM MÓWIMY STOP!” skierowana jest do osób, które pracują zawodowo i które poszukują pomysłów na smaczny i pożywny lunch w pracy. Właśnie dlatego działania promocyjne prowadzone są w okolicach biurowców, gdyż tam najłatwiej dotrzeć do przedstawicieli targetu – osób pracujących zawodowo. W godzinach porannych (07:00 do 10:00) przed wybranymi budynkami pojawiają się hostessy ubrane w stroje charakteryzujące nowe smaki sałatek – Pani Pomidor i Pani Warzywo. Wszyscy zmierzający do pracy otrzymują od dziewczyn specjalne pakiety z sałatką i ulotką. W ten oryginalny sposób firma pragnie uzmysłowić konsumentom, że sałatki Lisner są doskonałą alternatywą dla tradycyjnych przekąsek spożywanych codziennie w czasie pracy tj. kanapka, pączek, czy batonik.

Akcja samplingowa potrwa do końca lipca i będzie prowadzona w największych miastach Polski (Poznań, Kraków, Warszawa, Trójmiasto, Katowice, Łódź, Wrocław, Szczecin). Celem prowadzonych działań jest wsparcie sprzedaży nowo wprowadzonych sałatek warzywnych Lisner, wykreowanie mody na zdrowe jedzenie, a także zbudowanie wizerunku firmy jako eksperta nie tylko od ryb, ale i od sałatek. W czasie akcji hostessy rozdadzą ok. 25000 sałatek.

Dodatkowo akcja samplingowa została wzmocniona konkursem konsumenckim „Napisz z jaką nudną przekąską wygrała nasza sałatka i dlaczego?”, w którym do wygrania jest zapas sałatek na cały miesiąc. Informacja dotycząca konkursu znajduje się na ulotkach dołączonych do pakietów śniadaniowych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu