GDYBY CARLSBERG ORGANIZOWAŁ ŚLUBY…

przez | 15/07/2008

14 lipca marka Carlsberg rozpoczyna najnowszą telewizyjną kampanię wizerunkową zatytułowaną „Wedding”. Kampania w niekonwencjonalny sposób pokazuje świat i esencję marki, stworzonej dla ludzi ceniących przyjaźń i szczególne chwile spędzone w gronie przyjaciół, chwile zasługujące na „prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie”!  „Naszą najnowszą kampanię oparliśmy na haśle „Świat według Carlsberga”, a nasz spot pokazuje jak taki świat mógłby wyglądać.” – mówi Joanna Bieńkowska, Brand Manager Marki Carlsberg. „Widzimy więc ślub, zorganizowany na… stadionie piłkarskim, jak łatwo się domyślić – ulubionym miejscu naszego bohatera, podczas którego Pan Młody ma obok siebie oczywiście żonę, ale i przyjaciół, z którymi jak zawsze chętnie, w wyjątkowej atmosferze, dzieli najlepsze chwile. Carlsberg nie organizuje jednak ślubów, nawet tak idealnych. Robi za to piwo, oczywiście „prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie”!” – dodaje Joanna Bieńkowska.

Koncepcja najnowszej kampanii marki została przygotowana lokalnie w Polsce, przez zespół marketingu Carlsberg Polska przy współudziale Carlsberg Breweries. Reklama będzie adoptowana także na rynkach Carlsberga w innych krajach.

Spoty 45’ i 30’ emitowane będą począwszy od 14 lipca na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych.

Autorem kreacji kampanii jest agencja Saatchi & Saatchi Poland.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Direction OMD.

Autorem nowej, towarzyszącej kampanii, odsłony strony internetowej marki www.carlsberg.pl jest agencja interaktywna Byss.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.