IAB rusza w Polskę

przez | 12/07/2008

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska rozpoczyna cykl lokalnych spotkań specjalistów i ekspertów z branży internetowej. Spotkania odbędą się w Krakowie, Chałupach i we Wrocławiu. Celem spotkań jest integracja branży oraz promocja działalności IAB Polska. To pierwsza inicjatywa lokalna Związku.

„Lato to dobry moment na to, aby rozpocząć szersze działania regionalne. Dzisiaj internet to nie tylko Warszawa. Myślę, że to pierwszy krok na drodze do powołania lokalnych struktur IAB w Polsce. Zależy nam, aby branża internetowa była reprezentowana także na poziomie regionalnym” – mówi Dominik Kaznowski, przewodniczący rady Nadzorczej IAB Polska.

Spotkania będą miały charakter nieformalny. W swobodnej atmosferze, przy grillu i muzyce będzie można poznać ludzi z lokalnej branży oraz wymienić poglądy i podyskutować o bieżących wydarzeniach.

Harmonogram spotkań:

* „IAB Meeting – Kraków” – 25 lipca, siedziba agencji Opcom
* „IAB Beach Party” – 8 sierpnia, Klub Piekarnia Beach Bar w Chałupach 6
* „IAB Meeting – Wrocław” – 29 sierpnia

Cykl IAB Meeting to już czwarta, po IAB Update, IAB Showcase i Forum IAB, inicjatywa IAB Polska nastawiona na edukację i integrację branży marketingu internetowego w Polsce.