Energe21 interaktywnie dla Drogerii Natura

przez | 11/07/2008

Zakończył się internetowy konkurs fotograficzny Drogerii Natura przeprowadzony przez agencję interaktywną energe21. – To już drugi tego typu konkurs organizowany w tym roku przez Drogerie Natura, nad którym objęliśmy pełną obsługę począwszy od pomysłu do ostatecznej realizacji – mówi Agata Marczewska project manager agencji energe21. W ciągu 2 tygodniowego okresu nadsyłania zdjęć uzyskano blisko 20 000 nowych użytkowników oraz dokonano 150 000 odsłon serwisu. Konkurs polegał na nadsyłaniu zdjęć finezyjnego manicure, internauci przez cały okres trwania konkursu mogli komentować nadsyłane zdjęcia i wybrać swoich ulubieńców, którzy trafili do finału. Komisja Drogerii Natura wybrała zwycięzców, a główną nagrodą był voucher na dowolnie wybraną wycieczkę na świecie.

Konkurs internetowy był wzmocniony działaniami reklamowymi. Tygodniowa kampania została przeprowadzona w Internecie na tematycznych stronach związanych z kosmetyką. Na wybranych serwisach, które cieszyły się dużą popularnością osiągnięto 9,53% uCTR. Wyborem mediów oraz kreacją form reklamy zajęła się agencja interaktywna energe21.