Włosy jak malowane

przez | 08/07/2008

Zdaniem wielu Polek włosy to podstawowy atrybut ich kobiecości. Żadnych wątpliwości w tej kwestii nie pozostawia serwis lorealcasting.pl, przygotowany przez agencję REDage dla marki L’Oreal. Serwis ten jest internetową prezentacją kolekcji farb do włosów L’Oreal Casting Creme Gloss. Adresowany jest do kobiet powyżej 25. roku życia, aktywnych zawodowo, nie obawiających się zmian w swoim życiu i wyglądzie. Twórcy serwisu postawili na świeżą, owocową kolorystykę, nawiązując do najważniejszych zalet farb Casting Creme Gloss. Strona wykonana została w technologii flash. Jest w pełni multimedialna i ma dobrze przemyślaną, „kobiecą” dynamikę.

Serwis składa się z rozbudowanego poradnika samodzielnej koloryzacji włosów. Porad w formie multimedialnej udziela uznany na świecie francuski kolorysta – Christophe Robin. Dzięki jego wskazówkom Panie poznają tajniki efektywnego aplikowania farb do włosów. Christophe pomoże również dobrać właściwy odcień farby, z gamy około 20 dostępnych barw serii Casting Creme Gloss. O oczekiwaniach i niepewności względem farbowania włosów, opowiedzą w formie filmów cztery młode kobiety, którym pomoże Christophe Robin.

„Zmiana koloru włosów to często bardzo trudna decyzja. Panie podejmują ją długo i nie zawsze efekt jest dobry. Tworząc serwis chcieliśmy maksymalnie wesprzeć kobiety w tej decyzji, wykorzystując narzędzia multimedialne” – tłumaczy Eliza Łuczak-Hołowczyc, Managing Director agencji REDage. – „Kolejnym etapem w rozwoju serwisu będzie uruchomienie Forum, tworzącego społeczność kobiet pragnących podzielić się doświadczeniami w farbowaniu włosów.” – dodaje.

Agencja reklamowa REDage specjalizuje się w e-marketingu firm kosmetycznych. W gronie jej klientów znalazły się już takie marki jak: Vichy, Garnier, La Roche – Posay, Normaderm. Agencja obsługuje firmy z Polski i zagranicy, dla których Internet stał się podstawowym kanałem komunikacji z otoczeniem.