Rusza kolejna kampania telewizyjna BEKO

przez | 07/07/2008

Warszawa 7.07.2008 – W lipcu br. BEKO rozpocznie kolejną telewizyjną kampanię reklamową. Ma ona głównie na celu przyczynić się do wzrostu spontanicznej i wspomaganej świadomości marki wśród grupy docelowej, a także wypromować gamę lodówek. Lodówki, pralki oraz sprzęt do zabudowy, należą do najważniejszych kategorii produktowych firmy.Istnieje wiele powodów, dla których firma BEKO w działaniach komunikacyjnych ponownie sięgnęła po znany już widzom spot reklamowy. Pierwszym z nich jest bardzo dobre przyjęcie spotu przez klientów, którzy doskonale zapamiętali odwołującą się do pozytywnych emocji fabułę filmu. Jego bohater, który zostanie niedługo tatą, raz po raz wstaje w nocy z łóżka, idzie do kuchni, wyjmuje z lodówki BEKO różne potrawy i przynosi je swojej ukochanej. Reklamie towarzyszy charakterystyczny, łatwo wpadający w ucho, jingiel, który jest elementem wspólnym dla wszystkich kampanii telewizyjnych i radiowych.  W poprzedniej kampanii spot ten spowodował dynamiczny wzrost rozpoznawalności marki BEKO  w Polsce oraz przyczynił się do podniesienia sprzedaży produktów firmy. Film reklamowy BEKO został także doceniony przez grono ekspertów branży reklamowej, zdobywając nagrodę branżową Idea Awards.

„Fabuła spotu przedstawia mężczyznę starającego się spełnić  kulinarne zachcianki swojej żony. Chcieliśmy pokazać, że jest to jak najbardziej możliwe z lodówkami BEKO. Ich funkcjonalność, design oraz parametry są tak zaprojektowane, aby sprostały zadaniom stawianym przez najbardziej wymagających Klientów. Podczas wszystkich kluczowych zmian, rodzinie towarzyszy sprzęt AGD firmy BEKO. Tym samym reklama ta doskonale nawiązuje do naszego hasła BEKO – For the new you” powiedział Michał Grzeliński, Regional Marketing & Product Manager Poland-Hungary-Czech-Slovakia firmy BEKO S. A.

Planowana akcja będzie już trzecią przeprowadzoną w tym roku ogólnopolską kampanią reklamową marki BEKO. Pierwsza  kampania telewizyjna miała miejsce na przełomie stycznia i lutego bieżącego roku,
a promowanym produktem była gama nowoczesnych pralek wolnostojących. Przekazem drugiej kampanii radiowej w kwietniu tego roku było podkreślenie bezpłatnej pięcioletniej gwarancji, jakiej BEKO udziela na wybrane modele swoich urządzeń. Kolejna kampania telewizyjna rozpocznie się w lipcu, a bohaterem spotu będzie gama lodówek BEKO.

Dwa filmy (30- i 10- sekundowe) zostały wybrane spośród międzynarodowych spotów opracowanych przez agencję reklamową TBWA i zaadaptowane na rynek polski. Kampania potrwa od 7 lipca do 17 sierpnia 2008. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Kampanię wspierają także działania PR prowadzone przez agencję Multi Communications.

Spoty będą emitowane w następujących kanałach telewizyjnych: Polsat, Polsat 2, TV4, AT Media, TVN
i TVN7. Film można również obejrzeć klikając w poniższy link i wybierając plik “Kobiece zachcianki”: