Publicis Consultants Rowland finalistą konkursu International Business Awards

przez | 07/07/2008

Publicis Consultants Rowland została finalistą konkursu Stevies International Business Awards w kategorii najlepsza kampania komunikacyjna w Europie. Firma została nagrodzona za kampanię PR „Czy naprawdę chciałbyś być na naszym miejscu?” prowadzoną na rzecz Stowarzyszenia Przyjaciół IntegracjiInternational Business Awards to jedyny ogólnoświatowy program nagradzający wyróżniające się inicjatywy biznesowe. W tym roku do konkursu International Business Awards zostało zgłoszonych ponad 1700 kampanii z 30 krajów całego świata. Najlepsze projekty zostały wybrane przez członków Awards’ Board of Distinguished Judges & Advisors. Pełna lista wyróżnionych kampanii dostępna jest na stronie www.stevieawards.com/iba.

„W rezultacie działań Publicis Consultants Rowland podejmowanych w ramach kampanii „Czy naprawdę chciałbyś być na naszym miejscu” tylko we wrześniu  2007r. w mediach ukazało się ponad 200 publikacji wskazujących na problem zajmowania miejsc dla osób niepełnosprawnych w szerokim kontekście dyskryminacji. Jest to niewątpliwie ogromy sukces. Cieszymy się, że kampania została dostrzeżona przez międzynarodowe grono ekspertów, także ze względu na istotny problem społeczny, jakim jest zajmowanie przez kierowców tzw. kopert”  – mówi Agata Tyszkiewicz, Prezes Publicis Consultants Rowland.

Ze strony Publicis Consultans Rowland za realizację kampanii odpowiadały: Kinga Szkutnik oraz Ewa Pitera z działu Corporate & Financial Relations.

Publicis Consultants | Rowland, należy do międzynarodowej Grupy Publicis. W Polsce działa od 1995 roku zajmując się obsługą Public Relations i Public Affairs. Do grona jej klientów należą firmy polskie i międzynarodowe oraz organizacje pozarządowe i instytucje administracji państwowej. Firma zatrudnia ponad 35 konsultantów i działa w oparciu o 6 wyspecjalizowanych działów, obsługujących różne sektory biznesu.