Novem sprzedaje Ball.B

przez | 07/07/2008

Rozpoczęła się sprzedaż unikalnej w skali światowej łamigłówki logicznej – Ball.B. Dystrybutorem w Internecie została wybrana firma Novem, lider rynku reklamy rozliczanej za efekt.Ball.B to łamigłówka logiczna w kształcie piłki, nawiązująca swym wyglądem do piłki futbolowej, to swego rodzaju puzzle 3D, które uczą cierpliwości i myślenia strategicznego. Ball.B jest w całości produkowana oraz składana w Polsce i jest chroniona patentem. Zabawka składa się z 12 pól o różnych wzorach.  Obracanie ruchomymi elementami piłki powoduje rozburzenie układanki, a celem zabawy jest odtworzenie stanu początkowego.

– Liczymy, że dzięki współpracy z Novem uda nam się szybko wypromować nasz produkt i Ball.B stanie się wakacyjnym hitem – mówi Małgorzata Kalina, szefowa EMK – wyłącznego dystrybutora Ball.B.

Współpraca Novem oraz EMK obejmuje stworzenie dedykowanego serwisu sprzedażowego (www.ballb.pl), wraz ze wszystkimi mechanizmami transakcyjnymi. Firma Novem zajęła się również realizacją samej internetowej kampanii reklamowej, która – zgodnie z podstawową formułą biznesową Novem – rozliczana jest wyłącznie na podstawie osiągniętych efektów – ilości nowych klientów i generowanych przez nich transakcji.