Marcin Wiktorski szefem MediaLabu

przez | 04/07/2008

Z początkiem lipca 2008 r. Marcin Wiktorski dołączył do zespołu Mediaedge:cia. Przez ostatnie cztery lata był zatrudniony na stanowisku Strategic Plannera w wiodących agencjach reklamowych jak DougFaberFamily, Young&Rubicam czy Euro RSCG. jest absolwentem wydzialu zarzadzania Uniwersytetu Warszawskiego. Z branżą reklamową związany od 2000r. Obecnie jest szefem MediaLabu, komórki badawczej Mediaedge:cia, która zajmuje sie doradztwem w zakresie badań, insightu konsumenckiego oraz analizami ROI. Najważniejszym zadaniem Marcina Wiktorskiego, będzie dalszy rozwój kompetencji MediaLabu w dziedzinie strategicznego wykorzystania badań w procesie planowania komunikacji.Przykładowe projekty badawcze prowadzone przez MediaLab to specjalistyczne badania komunikacji w retailu lub jakościowe badania konsumenckie z wykorzystaniem internetu -DigiFaces, stosowane  do poznania insightów.