Telepizza wita uczniów specjalną ofertą
Na rozpoczęcie szkoły Telepizza przygotowała specjalną ofertę, która ma być miłą niespodzianką dla wszystkich uczniów.
Na rozpoczęcie szkoły Telepizza przygotowała specjalną ofertę, która ma być miłą niespodzianką dla wszystkich uczniów.
Od początku roku Telepizza postawiła na intensywne działania w Internecie. Wprowadzono modyfikacje dla zamawiających w sieci, co dzięki mocnej promocji przyczyniło się do wzrostu sprzedaży o ponad 10 proc. Apetyty dodatkowo rozbudziło EURO 2012, podczas którego zamówienia przez internet w szczytowych momentach wynosiły 17 proc. Na jesieni planowany jest również start nowej strony internetowej, w pełni przyjaznej zamawiającym.
Telepizza w Polsce ma już 20 lat. Z tej okazji w jej lokalach przygotowano dla klientów specjalne urodzinowe niespodzianki i promocje. Akcja będzie miała charakter ogólnopolski i wsparta będzie szeroko zakrojoną kampanią internetową.
Ponad sto rozdanych pizz, konkursy, nagrody i mnóstwo ludzi, tak bawili się klienci i pracownicy Telepizzy podczas eventu, zorganizowanego na zakończenie konkursu „Buduj flagę”. Zabawę zakończył „Marsz z flagą”, podczas którego jego uczestnicy przeszli ulicami Warszawy ze specjalnie przygotowaną 100 metrową flagą Polski pod Stadion Narodowy.
W Telepizzy przygotowania do EURO ruszyły pełną parą. Jeszcze zanim na dobre rozpoczną się rozgrywki zaplanowano atrakcje wokół przyjazdu drużyn narodowych Hiszpanii i Portugali, a w dzień inauguracji mistrzostw odbędzie się event „Marsz z flagą”.
Z okazji święta kobiet i mężczyzn Telepizza przygotowała dla swoich fanów specjalne konkursy i promocje. Pizze w kształcie serca „dla niej i dla niego”, kampanie promocyjne w lokalach i internecie oraz akcje w regionalnych rozgłośniach radiowych będą zachęcać do odwiedzania lokali lub złożeniu zamówienia z dostawą do domu czy biura.
Nowy rok Telepizza powitała Klientów nowościami w swoim menu. Pizze Calzzone oraz nowy zestaw świeżych, lekkich i aromatycznych sosów mają zadowolić dotychczasowych jak i przyszłych fanów hiszpańskiej marki. Spółka zapowiada również wprowadzanie kolejnych produktów, oraz kontynuowanie promocji.
Telepizza nawiązała współpracę z firmą VOOCH, wdrażającą na polskim rynku narzędzie marketingowe na telefon komórkowy i współpracy z sieciami GSM. Dzięki usłudze potencjalni konsumenci Telepizzy będą mogli w łatwy sposób odszukać w najbliższej okolicy restaurację, dowiedzieć się o ofertach promocyjnych, jak również aktywować i wykorzystać reklamowany kupon.
Już od czwartku (03.03.2011) Telepizza rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię promocyjną „2 pizze w cenie 1, w lokalu i w dostawie”. To wyjątkowa oferta na rynku, która zapewne spotka się z dużym uznaniem konsumentów zamawiających dania na wynos.
Z pierwszym wiosennym słońcem od 15. do 28. lutego Telepizza wprowadza nową atrakcyjną ofertę, 2 średnie pizze klasyczne za 22 zł oraz sałatkę Colesław za 2 zł. Oferta obowiązuje w całym kraju, zarówno w lokalu jak i w dostawie.