Tag Archives: TBWA

Globalna kampania dla marki TENA od TBWA

Polski oddział agencji TBWA odpowiada za przygotowanie globalnej kampanii Seeing Beauty stworzonej dla producenta środków higienicznych – marki TENA należącej do portfolio szwedzkiej firmy SCA Hygiene Products AB. Spoty telewizyjne, wyreżyserowane przez Guntrama Krastinga, reklamy prasowe i internetowe oraz materiały BTL zostały przygotowane na kluczowe rynki, w tym Polskę.

Małe piwo!

Marka Żywiec, po raz kolejny wykorzystując w komunikacji z konsumentami zabawę słowem, wprowadza na rynek nowy produkt – małą puszkę piwa Jasne Pełne o objętości 330 ml. Tym razem w swoich działaniach Żywiec opiera się na dwuznaczności sformułowania „Małe piwo”.

TBWA\PR partnerem merytorycznym AIESEC Polska

Agencja TBWA\PR rozpoczęła współpracę non-profit z AIESEC Polska, największą organizacją studencką, działającą na rzecz zrozumienia kulturowego i współpracy międzynarodowej. Umowa z TBWA\PR obejmuje doradztwo merytoryczne dla AIESEC Polska i komunikowanie największych targów pracy, praktyk i staży dla studentów DNI KARIERY 2010 oraz Gali Pracodawca Roku 2009.