Tag Archives: Superbrands

magnifiCo dla Superbrands

Do grona klientów magnifiCo S.A. dołączył Superbrands Polska, projekt promujący ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek. Agencja odpowiadać będzie za PR korporacyjny projektu, działania PR na rzecz prowadzonych przez Superbrands projektów oraz oprawę medialną gali wieńczącej tegoroczny plebiscyt.

Carlsberg i Okocim wśród najsilniejszych marek w Polsce

Marki Carlsberg i Okocim z portfela Carlsberg Polska zostały uznane przez międzynarodową organizację Superbrands za czołowe marki konsumenckie w Polsce. Tym samym Okocim i Carlsberg zostały uhonorowane prestiżowym tytułem Superbrand Polska i zaproszone do elitarnej grupy Superbrands. W ramach konkursu oceniano 1500 marek konsumenckich i 1200 marek biznesowych w Polsce.

Tytuł Superbrand dla firmy Whirlpool

Marka Whirlpool została uhonorowana prestiżowym tytułem Superbrand przyznanym przez Radę Marek Superbrands Polska. Wyróżnienia Superbrand nadawane są na całym świecie w ramach projektów organizowanych pod patronatem organizacji The Superbrands Ltd. Są dowodem świadczącym o wyjątkowej sile i rozpoznawalności nagrodzonych marek.

Superbrand dla mBanku

mBank otrzymał tytuł Superbrand Polska, znajdując się w ten sposób wśród najsilniejszych marek na polskim rynku. Międzynarodowa organizacja Superbrands, działająca od 14 lat w ponad 80 krajach, w tym roku po raz czwarty wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku. Marka mBank znalazł się wśród laureatów nagrody.