Tag Archives: Sfinks Polska

Sphinx promuje nowości

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna kampanie marketingowe wokół nowej odsłony promocji „Happy Hours” oraz nowo wprowadzanych ofert specjalnych „Szklanka gratis”, organizowanej we współpracy z Pepsi i „Orbit”, realizowanej przy udziale Wrigley.

Sfinks otwiera nowe restauracje w Zduńskiej Woli i Książu Wielkim

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, uruchamia 27 czerwca dwie nowe restauracje Sphinx – w Zduńskiej Woli i Książu Wielkim. Lokale działają na zasadzie franczyzy i są to pierwsze restauracje sieci otwierane w tych miejscowościach. W pierwszym półroczu 2012 r. pod szyldem Sphinx powstało łącznie 7 nowych restauracji.

Sfinks z nowym lokalem w Zgierzu

Sfinks Polska, spółka zarządzająca siecią Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, otworzyła pierwszy lokal w Zgierzu. Nowa restauracja mieszcząca się przy ul. Dąbrowskiego 20 prowadzona jest na zasadzie franczyzy. Sphinx w Zgierzu to czwarty lokal otwierany przez spółkę w tym roku i zarazem 93 restauracja działająca w ramach tej sieci.

Prezent w sieci WOOK na chiński Nowy Rok

WOOK – sieć restauracji oferujących dania kuchni azjatyckiej, należąca do Sfinks Polska – 23 stycznia rozpoczyna świętowanie chińskiego Nowego Roku. Z tej okazji każdy gość restauracji, którego rachunek wyniesie co najmniej 12 zł otrzyma gratis bułeczki dim sum ze słodkim nadzieniem.

Sfinks promuje badanie jakości i program lojalnościowy

Sfinks Polska – właściciel marek Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – wprowadził w restauracjach swoich sieci autorski program badania jakości usług pod nazwą „Smak Jakości”. Program jest zbliżony do badania „Tajemniczy klient”, z tą różnicą, że ankieterem „Smaku Jakości” może stać się każdy klient zarejestrowany w bazie danych Sfinksa i zaproszony przez spółkę do udziału w badaniu.