Tag Archives: Red8

Kampania telewizyjna FORTUNY w TVN

FORTUNA (Agros-Nova) rozpoczęła kampanię sponsoringową w stacjach TVN. Gwiazdorem telewizyjnego billboardu sponsorskiego znanej marki jest tym razem sok pomidorowy. W najbliższych tygodniach będzie towarzyszył emisji cieszących się ogromną popularnością programów telewizyjnych TVN i TVN24.

Wszystko dla przyjemności od 1845 roku. Okocim Premium Mocne

Rusza kolejna odsłona kampanii wizerunkowej, pod hasłem „Okocim – Wszystko dla Przyjemności od 1845 r.”, tym razem dedykowana wariantowi Okocim Premium Mocne, z portfela Carlsberg Polska. Spot reklamowy przenosi widza do Browaru Okocim, gdzie podpatruje on unikalny proces tworzenia piwa Okocim Mocne. Widz może poznać co oznacza oddanie i pasja warzenia piwa dla okocimskich piwowarów. Ich pasję najlepiej oddaje hasło „Wszystko dla przyjemności”.

RED8 wygrała przetarg na obsługę budżetu kreatywnego Ceramiki Paradyż

Agencja Red8 wygrała przetarg na obsługę budżetu kreatywnego firmy Ceramika Paradyż. Agencja odpowiada za opracowanie całego procesu strategicznego dla marki Paradyż, począwszy od badań konsumenckich, przygotowania nowej koncepcji pozycjonowania, dedykowanej strategii komunikacji oraz elementów kreacji. Poza Red8 w przetargu uczestniczyły jeszcze 2 agencje, których nazwy nie zostały ujawnione.

Red8 dba o poziom cholesterolu z Benecolem

Agencja reklamowa Red8, tuż po otrzymaniu jednego z dwóch przyznanych w tym roku tytułów w raporcie „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe“ magazynu Media&Marketing Polska ogłasza kolejne zwycięstwa w przetargach. Kilka dni temu poinformowała o wygraniu przetargu na obsługę Nałęczowianki. Najnowsze zwycięstwo agencji to marka Benecol z portfolio koncernu Bunge.