Tag Archives: Point of View

Nyska, dancingi, neony…. agencja Point of View wskrzesza klimat dawnej Warszawy w konkursie dla marki Królewskie Niefiltrowane

Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) zorganizowała nawiązujący do klimatu dawnej Warszawy konkurs wspierający launch piwa Królewskie Niefiltrowane (Grupa Żywiec). Celem akcji jest zaangażowanie konsumentów w związku z pojawieniem się na rynku nowego piwa oraz podkreślanie warszawskiego pochodzenia i charakteru marki Królewskie.

Point of View i piwo Królewskie ruszają z konkursem wiedzy o Legii z okazji 100-lecia klubu

Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) przygotowała dla marki piwa Królewskie (Grupa Żywiec) konkurs „Świętuj z nami 100-lecie Legii!”. Akcja startuje dziś, kibice którzy wykażą się wiedzą dotyczącą historii warszawskiego Klubu, mogą wygrywać atrakcyjne nagrody, m.in. meczowe koszulki Legii oraz kolekcjonerskie puchary z podpisami piłkarzy tego klubu.

Point of View i piwo Królewskie stworzą mapę nieoficjalnej Warszawy

Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) przygotowała dla brandu piwa Królewskie (Grupa Żywiec) szereg projektów, których celem jest jeszcze mocniejsze związanie wizerunku tej marki z Warszawą. Agencja przygotowała m.in. fanpage Królewskiego w Facebooku, nową wersję strony www tej marki, działania digital wspierające loterię konsumencką „Gotowi do świętowania” oraz szeroko zakrojoną aktywację związaną […]