Tag Archives: Piotr Walenczak

Carlsberg i Okocim wśród najsilniejszych marek w Polsce

Marki Carlsberg i Okocim z portfela Carlsberg Polska zostały uznane przez międzynarodową organizację Superbrands za czołowe marki konsumenckie w Polsce. Tym samym Okocim i Carlsberg zostały uhonorowane prestiżowym tytułem Superbrand Polska i zaproszone do elitarnej grupy Superbrands. W ramach konkursu oceniano 1500 marek konsumenckich i 1200 marek biznesowych w Polsce.

A ty za kim jesteś?

„A TY ZA KIM JESTEŚ?” – pod tym hasłem – spójnym z najnowszą kampanią telewizyjną – 1 maja br. rusza piłkarska akcja promocyjna marki Carlsberg. W ramach akcji fani piłki nożnej mają niepowtarzalną okazję, by wygrać oryginalne koszulki ulubionych reprezentacji, którym kibicują podczas najbliższych Mistrzostw!

Carlsberg Part Of The Game – a ty za kim jesteś ?

Marka Carlsberg – sponsor największych międzynarodowych imprez piłkarskich – rozpoczął telewizyjną kampanię pod hasłem „A Ty za kim jesteś?”, która zachęca do wspólnego kibicowania. W ramach kampanii wykorzystano trzy 15 – sekundowe spoty, w których głosy znanych komentatorów sportowych, przypominają o zbliżającym się międzynarodowym święcie piłki nożnej w RPA.

AC/DC i Sonisphere Festival gdzie zagra Metallica! Wygraj bilety na koncerty z carlsbergiem

Ruszyła najnowsza akcja promocyjna marki Carlsberg, pod hasłem: „AC/DC i Sonisphere Festival gdzie zagra Metallica! Wygraj bilety na koncerty z Carlsbergiem!”. W ramach akcji wszyscy fani muzycznych brzmień w wykonaniu zespołów Metallica i AC/DC, mogą wygrać bilety na koncerty swoich idoli. Promocja prowadzona jest na terenie wybranych lokali gastronomicznych w całej Polsce.

Carlsberg z Live Nation – rusza ogólnopolska kampania

Ruszyła  ogólnopolska kampania wspierająca zaangażowanie marki Carlsberg w cykl koncertów Live Nation, obejmująca telewizję i Internet, oraz komunikująca możliwość zdobycia przez konsumentów Carlsberga – oficjalnego piwa Live Nation – biletów na wszystkie pięć koncertów cyklu: U2, Madonny, Jethro Tull, Chris de Burgh oraz Rammstein.

Złoty medal Chmielaki Krasnostawskie – w najnowszej kampanii Harnasia

Trwa najnowsza telewizyjna kampania wizerunkowa marki Harnaś z portfela Carlsberg Polska. Reklama, utrzymana w charakterystycznej dla Harnasia konwencji podkreśla, że piwo Harnaś, z górskim rodowodem, to jakość i smak potwierdzone przez profesjonalistów z branży złotym medalem Chmielaki Krasnostawskie 2008. Informacja o zdobytym złotym medalu komunikowana jest także na opakowaniach piwa Harnaś.